• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1403023123141
  • خبرنگار : 71616

قیمت سکه و طلا کاهشی شد

قیمت سکه و طلا کاهشی شد

علیرغم اینکه همیشه در شرایط خاص کشور، دلالان سودجو سریعا به بازارها ورود کرده و قصد دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، اما پس از اعلام خبر شهادت رئیس جمهور، مدیریت سیاسی کشور، دست دلالان را از بازار دور نگه داشت، هر چند که ابتدای صبح امروز با کمی روند صعودی مواجه بودیم، اما از ظهر امروز نه‌تنها سکه و طلا به قیمت‌های روز گذشته رسید که تا این لحظه ارزان‌تر هم شده است.

به گزارش ایسنا، بررسی روند بازار سکه و طلای امروز نشان می‌دهد که بازار در شرایط آرام به سر می‌برد و خبری از التهاب در بازار نیست.

علیرغم اینکه صبح امروز کمی قیمت‌ها، سیر صعودی به خود گرفته بود و سکه تا ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هم پیش رفت، در ساعات ابتدایی ظهر به ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و در حال حاضر (تا لحظه انتشار این گزارش)، قیمت معاملاتی روز گذشته یعنی ۴۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان را هم رد کرد و اکنون ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد؛ بر این اساس سکه ۱۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

سکه تمام طرح قدیم اما ۷۰۰ هزار تومان ریزش قیمت را نسبت به روز گذشته داشته و در حالیکه دیروز (یکشنبه) در آخرین معاملات، ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد، امروز ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

نیم سکه نیز ۴۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده و در بازار امروز، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار قیمت دارد. ربع سکه نیز اما تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته، نداشته و ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش به هشت میلیون تومان رسید.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۷۱ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش بها نسبت به روز گذشته، در بازار امروز (دوشنبه) سه میلیون و ۴۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفته است.

گفتنی است که اونس جهانی طلا نیز در بازگشایی بازار امروز، ۲۴۳۶ دلار ثبت شده که کاهشی است.

مرجع قیمت‌ها، اتحادیه طلا و جواهر تهران و قیمت‌ها بر اساس قیمتی معاملاتی تا ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha