• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403023123155
  • خبرنگار : 50130

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

اخلاص و دوندگی از ویژگی های بارز شهید خادم الرضا بود

اخلاص و دوندگی از ویژگی های بارز شهید خادم الرضا بود

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با تاکید بر اینکه شهید آیت الله رییسی باید به الگویی برای همگان تبدیل شود، گفت: رییسی امروز امضای مقبولیت خود را از مردم گرفته است.

حجت الاسلام پورذهبی امروز دوشنبه(۳۱ اردیبهشت) در مراسم  تجمع عزاداران سیدالشهدای خادم که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: چنین جلسه بی نظیر و جمعیت کثیری که وارد این مراسم شده اند، نشان از قدرشناسی و ارتباط قلبی بین مردم کردستان با آن شهید والا مقام دارد.

وی، ضمن تسلیت به هیات دولت و مقام معظم رهبری، افزود: عمق فاجعه فقدان این شهید بزرگوار در روز ولادت امام رضا(ع) بسیار دردناک و غیرقابل باور است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با اشاره به سخنان امام رضا(ع) در ‌وصف ایمانداران واقعی، بیان کرد که امام هشتم فرمودند «ایمان ۴ رکن دارد، توکل به خدا، راضی به قضای الهی، تسلیم به امر الهی و واگذاری امور به خداوند.» شهید آیت الله رییسی این چهار رکن را به صورت واقعی داشت.

وی ادامه داد: امروز ۱۱ ویژگی شاخص در پیام رهبری در پی شهادت آیت الله رییسی ذکر شده که چنین پیامی تا کنون برای کسی صادر نشده است و همه باید به این امر توجه داشته باشند؛ مجاهد، مردمی، کفایت، پر تلاش، انسان بزرگوار، خدمت رسان، فداکار، خستگی ناپذیر، خدمتگزار، صمیمی و با ارزش از جمله ویژگی های مورد اشاره در پیام رهبری است.

به گفته‌ حجت الاسم پورذهبی، با تاکید بر اینکه شهید آیت الله رییسی باید به الگویی برای همگان تبدیل شود، بیان کرد: رییسی امروز امضای مقبولیت خود را از مردم گرفته است، او روحانی محبوب و معتبری است که با مردم در ارتباط بود و این همان خواسته مقام معظم رهبری است.

وی‌ خاطرنشان کرد: به یاد دارم که آیت الله رییسی در سفر آخر خود به کردستان، در عکس‌العمل نسبت به مباحثی که در فضای مجازی در رابطه افتتاح راه آهن و فرودگاه سقز مطرح شد، گفت این حرف‌ها مهم نیست، به آنها گوش ندهید، مهم این است که کار مردم راه افتاد و فرقی ندارد که چه کسی آن را انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha