• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403023123179
  • خبرنگار : 50136

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

آیت الله رئیسی توانست خط فکری امامین انقلاب را در مسئله مقاومت و فلسطین پیش ببرد

آیت الله رئیسی توانست خط فکری امامین انقلاب را در مسئله مقاومت و فلسطین پیش ببرد

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: شهادت مجاهد در راه خدمت به دین و خلق خدا، برافراشته‌شدن علم توحید است.

حجت الاسلام امامی افزود: دشمنان اسلام در داخل و خارج از کشور روز به روز در حال تضعیف و نابودی است و ان شاالله به برکت این شهادت‌ها شاهد از بین رفتن کامل رژیم کودک‌کشی صهیونیسستی باشیم که برادران و خواهران ما را در فلسطین قتل‌عام می‌کنند.

وی گفت: طبق آموزه‌های اسلامی مؤمن در هر حالی که از دنیا برود شهید است بخاطر این که مؤمن تکلیف مدار است و در هر حال می‌داند خدا متعال از او چه می‌خواهد و در این راستا قدم بر می‌دارد، خصوصا شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی که خدمت‌گذاری، مجاهدت را مردم داری ایشان را مردم دیدند.

حجت الاسلام امامی ادامه داد: رئیس جمهور کشورمان در مسائل اسلامی و جریان مقاومت خوب وارد شدند و امروز پشت گرمی جریان مقاومت به ایران اسلامی مقاوم است و ایران اسلامی در مسیر تعالی کلمه توحید قدم بر می‌دارد و شهید جمهور به خوبی این را در عمل خود نشان داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مجاهدت‌های شهید رئیسی در خدمت‌رسانی به مردم موجب شد خدای متعال ایشان را عزیز و بزرگ بکند و همین سنت را ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی در مورد دیگر افرادی که جان و مال و آبروی شان را برای خدمت به خلق خدا و تعالی کلمه توحید به کار گرفتند دیدیم و این‌ها همیشه در قلب مردم خواهند بود و شهید رئیسی فردی بود که همیشه در میدان  کنار مردم قرار داشت و شاید هر کسی نتواند این گونه باشد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور به خوبی توانستند خط فکری امامین انقلاب را در موضوع و مسئله مقاومت و فلسطین پیش ببرند و این مسیر خدمت، جهاد و حل مشکلات کشور همیشه باید باز باشد و شهادت این بزرگان برای ما الگویی جهت دلگرمی در این راه باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی و همراهان وی به اوج قله سعادت رسیدند و امیدواریم ما هم در این مسیر قدم برداریم و به سعادت برسیم.

وی تصریح کرد: ادامه داد: الحمدلله در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبر فرزانه آن امید و آرامش را به کشور و ملت تزریق می‌کنند و دیروز هم با پیام خودش این امید را به مردم تزریق کردند و ما سختی‌های بزرگ‌تر از این را تجربه کردیم و شهادت این عزیزان موجب حرکت با قدرت مردم و مسئولین در مسیر پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha