• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403023123189
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد:

شهید آیت الله رئیسی سید شهدای خدمت است

شهید آیت الله رئیسی سید شهدای خدمت است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله شهید دکتر رئیسی را حقیقتا می توان سید شهدای خدمت نام‌گذاری کرد.

ستار هدایت‌خواه در جمع خبرنگاران افزود: شهادت سید شهدای خدمت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار استان آذربایجان شرقی و سردار موسوی را به محضر امام عصر(عج) و نایب برحق ایشان، همین طور به تمام مردم ایران و همه محرومین و مستضعفین عالم عرض تسلیت دارم.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی از ولایتمدارترین روسای جمهور ایران بود که همه تلاشش این بود تا منویات مقام معظم رهبری را تحقق ببخشد.

هدایتخواه تصریح کرد: ویژگی دیگر شهید خدمت، مردمی بودن و دلسوز بودن برای مردم بود. حضور در میان مردم، ارتباط با مردم و پیگیری برای حل مشکلات مردم نه تنها در دوره ریاست جمهوری بلکه در دوره ریاست قوه قضائیه نیز اولین رئیس قوه قضاییه بود که سفرهای متعددی به اقصی نقاط کشور داشت و با اقشار مختلف مردم دیدار می کرد و مشکلات مردم را از نزدیک می دید و آنها را رسیدگی می‌کرد.

وی ادامه داد: قبل از آن در تولیت آستان قدس رضوی مبدع و مبتکر حرکتی تحت عنوان جریان خادم یاری رضوی بودند و عقیده داشت که ما باید مفهوم خدمت، خادم و مخدوم را در رابطه با امام رضا(ع) توسعه دهیم. خادم تنها کسی نیست که در حرم به زائران امام رضا(ع) خدمت برساند بلکه هرکسی می تواند در هر گوشه از کشور به نام امام رضا و برای امام رضا(ع) به شیعیان امام رضا(ع) خدمت کند. و برای اولین بار برکات بهره مندی مردم از برکات مادی حرم امام رضا و آستان قدس رضوی در در دوره آیت الله شهید رئیسی بود که به سراسر کشور تا دورترین نقاط و روستا های محروم کشور گسترش پیدا کرد.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهید آیت الله رئیسی در واقع خدمت به مردم را به نام امام رضا(ع) و در جهت ترویج فرهنگ رضوی، توسعه وسیعی داد و معتقدم بزرگ ترین حرکت جهادی تاریخ انقلاب اسلامی را خادم الرضا در همین عرصه خدمت رسانی بنیان گذاشت.

هدایتخواه تاکید کرد: علاوه بر ویژگی خدمت رسانی، مخلص بودن ایشان نیز موضوع مهمی است که به دنبال شهرت و مطامع دنیوی نبود بلکه خستگی ناپذیر و مجاهدانه از تمام اوقات استراحت خود می گذشت و تلاش می کرد که در تمام روز های تعطیل و غیر تعطیل در خدمت مردم باشد و مشکلات مردم را حل کند. این اخلاص و انگیزه الهی ایشان موجب این شد که در دل مردم نفوذ پیدا کند و می بینیم از دیروز تا به حال که این اتفاق افتاده در سراسر عالم کسانی هستند که نسبت به این ماجرا احساس غم و اندوه می کنند و نگران بودند و البته مظلومین عالم امروز عزادارند همان طور که می بینیم در کشور پاکستان برای اولین بار عزای عمومی اعلام شد و البته در خیلی از کشور های دیگر مردم هم احساس غم و اندوه می کنند.

وی اظهارکرد: امیدوارم که مردم ما بیش از پیش شهید خدمت را بشناسند و بتوانند در مسیر او حرکت کنند و این راه مجاهدت و خدمت رسانی به مردم را همچنان پر توان و پررنگ استمرار ببخشند.

به گزارش ایسنا، مسئول کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آیت الله شهید دکتر رئیسی را حقیقتا می توان سید شهدای خدمت نام گذاری کرد، کسی که تمام تلاشش خدمت به مردم بود و در عرصه های مختلف، چه در قوه قضائیه، چه در قوه مجریه و چه در تولیت آستان قدس رضوی، نگاهش خادمانه بود و سعی کرد مفهوم خدمت رسانی را تغییر و توسعه دهد و خود را خادم ملت می دانست و در همین عرصه و میدان مجاهدت و خدمت به مردم به شهادت رسید که البته پاداش مجاهدت هم شهادت خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha