• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1403023123190
  • خبرنگار : 71614

مدیرکل هنرهای تجسمی در گفت‌وگو با ایسنا:

جامعه هنری یک‌صدا اندوهگین است

جامعه هنری یک‌صدا اندوهگین است

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز تسلیت برای شهادت حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی ـ رئیس جمهور ـ و همراهانش، گفت: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای ما و جامعه هنرهای تجسمی بسیار تاسف‌بار است؛ چراکه همواره از ایشان صداقت و همراهی دیده‌ایم؛ جامعه هنرهای تجسمی یک صدا به پا خاسته، تسلیت می‌گوید و اندوهگین است.

محمد خراسانی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا شهادت سیدابراهیم رئیسی ـ رئیس جمهور ـ، حسین امیرعبداللهیان ـ وزیر امور خارجه ـ و سایر همراهانشان را تسلیت گفت و اظهار کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی از معدود رؤسای جمهوری است که در موزه هنرهای معاصر تهران حضور یافته بود. او در موزه‌هنرهای معاصر با هنرمندان حوزه تجسمی گفت‌وگو کرده بود؛ البته این دیدار مربوط به اوایل زمانِ دولتِ فعلی ایشان بود.

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد گفت: کمتر از دو ماه قبل نیز در خدمتشان بودیم. ایشان ماه رمضان سال ۱۴۰۳ با هنرمندان دیدار داشتند، آن زمان نیز تفقد و توجه ایشان به هنرمندان قابل توجه بود که با دقت نظر، زمان گذاشته و پای حرف هنرمندان نشسته و همراهشان شده بودند.

او ادامه داد: شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای ما و و جامعه هنرهای تجسمی بسیار تاسف‌بار است؛ چراکه از ایشان صداقت و همراهی دیدیم؛ جامعه هنرهای تجسمی یک صدا به پا خاسته، تسلیت می‌گوید و اندوهگین است.

در این زمینه بخوانید:

برای ما سخت است اما رئیس جمهورمان عاقبت به‌خیر شد

خراسانی‌زاده اظهار کرد: ایشان در تمام دوران خدمتش در سمت‌های مختلف صادق و خستگی‌ناپذیر بود و این دو ویژگی‌، نتیجه‌اش را با جهش و پیشرفت نشان داد؛ پیشرفتی که در حوزه فرهنگ و هنر نیز بسیار شاهد آن بودیم. 

او افزود:‌ از دست دادن ایشان بسیار سخت است؛ شبیه به ایشان یافتن حتی به ذهن نمی آید اما این انقلاب ایستاده و سختی‌ها را پشت سر می گذارد. امیدواریم خداوند این عاقبت را به ما نیز عطا کند که بعد از خدمت صادقانه به مسیر شهادت پا بگذاریم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha