• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403023123202
  • خبرنگار : 50649

‌کاشت درخت‌های ارغوان به یاد رئیس جمهور شهید

‌کاشت درخت‌های ارغوان به یاد رئیس جمهور شهید

ایسنا/فارس همزمان با شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی به یاد شهدای این حادثه و شهدای محله پودنک ۱۰۰ اصله درخت ارغوان در شیراز کاشته شد.

به منظور بزرگداشت و یادبود شهدای دفاع مقدس و همچنین آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، شهید جمهور و همراهشان، شهیدان خدمت مراسم عزاداری و کاشت ۱۰۰ درخت ارغوان امروز، ۳۱ اردیبهشت‌ماه در محله پودنک با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

در این مراسم رئیس بنیاد شهید ناحیه، کارکنان سپاه ناحیه احمدابن موسی(ع)، نماینده امور ایثارگران و  بسیج شهرداری شیراز، معتمدین محله، یاوران شورای شهر به همراه خانواده شهدا و جمعی از اهالی محترم پودنک حضور داشتند.

شهردار منطقه ۱۱  شیراز در این مراسم ضمن ادای احترام  به مقام شامخ شهدای حادثه اخیر رئیس جمهور محبوب و مردمی  و شهدای هیئت همراه ایشان، گفت: حادثه تلخ و ناگوار شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان داغ سنگینی به جای گذاشت و مردم ایران را داغدار کرد. اینک در این مراسم که به یادمان این شهدای بزرگوار و به یادبود شهدای مظلوم پودنک همراه شد، علو درجات این شهدا را از خداوند متعال خواستاریم.

علی فراشائیان بیان کرد: شهدا با فداکاری و جانفشانی خود، امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم. کاشت این درختان ارغوان به یاد شهدا، نمادی از ایثار و فداکاری آن‌هاست و امیدواریم که این درختان به مثابه یادگاری از شهدا در این محله باقی بمانند و فضای سبز منطقه معطر به عطر شهدا شود.

در ادامه این مراسم، پس از قرائت قرآن و مداحی، حاضرین با ادای احترام و عزاداری برای رئیس جمهور محبوب و شهدای همراه ایشان پس از قرائت فاتحه، اقدام به کاشت درخت ارغوان در این محل کردند.

به گزارش ایسنا، از این تعداد درخت، ۴۰ نهال به یادبود شهدای والامقام محله پودنک با حضور خانواده همان شهدا در قسمتی از بوستان ارغوان کاشته شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha