• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403023123220
  • منبع : نمایندگی اردبیل

دبیر کانون های خدمت رضوی استان اردبیل مطرح کرد

آیت الله رئیسی شخصیت الهی داشت/ راه‌اندازی کانوهای خدمت رضوی، خدمت ماندگار آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی شخصیت الهی داشت/ راه‌اندازی کانوهای خدمت رضوی، خدمت ماندگار آیت الله رئیسی

ایسنا/اردبیل دبیر کانون های خدمت رضوی استان اردبیل با اظهار اینکه آیت الله رئیسی شخصیت الهی داشت و به معنای واقعی جهادی و مردمی بود، گفت: راه اندازی کانون های خدمت رضوی در زمان تولیت آستان قدس رضوی توسط شهید آیت الله رئیسی خدمت ماندگاری بود که قسمتی از بار محرومیت زدایی در کشور را به دوش می کشید.

علی حسن زاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه آیت الله رئیسی دارای سه ویژگی جهادی بودن، مردمی ماندن و برای خدا کار کردن بود، افزود: شهید رئیسی اهل معامله و تظاهر نبود و تلاش در راه خدا و خدمت برای مردم می کرد و این سه ویژگی باعث شده بود وی دارای یک شخصیت الهی شود و در هر جا موفق و درخشنده شود.

حسن زاده از اقدامات ماندگار شهید رئیسی در زمان تولیت آستان قدس رضوی خبر داد و تصریح کرد: نگاه وی در آستان نگاهی فراتر از شهر مشهد و استان خراسان رضوی بود و حتی وی این نگاه را با اقدامات خود در آستان فراملی کرده بود.

وی ادامه داد: تشکیل کانون های خدمت رضوی در سطح کشور برای ایجاد زمینه خدمت و همکاری علاقمندان امام رضا(ع) در کشور یکی از اقدامات ماندگار آیت الله رئیسی بود که توانست با برخی از اقدامات بخشی از بار محرومیت زدایی در کشور را به دوش بکشد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان اردبیل افزود: ایجاد شبکه عظیم خدمت به امام رضا(ع) و ترویج فرهنگ ولایی و خدمت امام رضایی در کشور و مستضعف پروری از کارهای شایسته شهید رئیسی در آستان قدس رضوی بود.

حسن زاده خاطرنشان کرد: کانون های خدمت رضوی در استان اردبیل منشاء خیر و برکت بوده است و خادم یاران امام رضا (ع) در حوزه تهیه جهازیه، ساخت مسکن محرومین، درمان و سایر کارهای خوبی را انجام داده اند.

وی اضافه کرد: نگاه کلان بینانه و عمیق آیت الله رئیسی در آستان و افق دید وسیع وی باعث شد از ظرفیت آستان قدس رضوی در سطح کشور استفاده های فراوان شود و در سطح بین‌المللی نیز مطرح شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha