• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403023123283
  • خبرنگار : 71234

بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین:

شهید آیت‌الله رئیسی به کرسی ریاست جمهوری اسلامی عظمت بخشید

شهید آیت‌الله رئیسی به کرسی ریاست جمهوری اسلامی عظمت بخشید

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای شهادت رییس‌جمهور، وزیر امور خارجه و امام جمعه تبریز را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه تسلیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین به شرح زیر است:

«بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر

شهادت سید الشهدا خدمت به ملت بزرگوار ایران، حامی محرومان و عدالتخواهان جهان و محبوب قلوب مردان مقاومت فلسطین و بنان و منطقه، حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و شهید دیپلماسی عدالتخواه و تهاجمی، دکتر حسین امیرعبداللهیان و سومین امام جمعه شهید تبریز حضرت آیت‌الله آل‌هاشم و هم چنین استاندار جهادی آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان این موکب آسمانی را محضر حضرت صاحب الزمان(عج) و نائب گرانقدرش حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و ملت شریف ایران، آحاد ملت قهرمان فلسطین و ملت‌های مقاومت در لبنان، عراق، یمن، سوریه و عموم عدالتخواهان در پنج قاره جهان تسلیت عرض می‌نمائیم.

رجاء واثق و یقین قاطع داریم به برکت وجود مغتنم ولی امرمسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی با عنایت خاصه حضرت ولی‌عصر (عج)، این انقلاب با عظمت و حرکت محور مقاومت و جریان جهانی عدالتخواهی، بدون هیچ وقفه‌ای با قدرت، شکوه و عظمت به سوی پیروزی نهایی شتاب دوچندان خواهد یافت و روز پیروزی منتظران ظهور منجی به طور قطع نزدیک و نزدیک‌تر است.

شهید حضرت آیت الله رئیسی به کرسی ریاست جمهوری اسلامی ایران دوباره رنگ خدائی داد و به آن مجد و عظمت بخشید. یقین داریم این عزت بر مدار ولایت تداوم خواهد یافت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

همچنین دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ جداگانه‌ای شهادت امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه را تسلیت گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسْم الله الرّحْمن الرّحیم

ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عنْد ربّهمْ یرْزقون

در میان ستارگان درخشانی که همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تا قله رفیع عند ربّهمْ یرْزقون پر کشیدند شهید سرافراز، سردار دیپلماسی و فرمانده میدان سیاست خارجی؛ دکتر حسین امیرعبداللهیان برای فلسطینی‌ها و حامیان فلسطین در داخل و خارج، اسوه حکمت، شجاعت، ابتکار و تدبیر میدان تا پیروزی بود.

این شهید بزرگوار از آغازین روزهای ورود به سنگر سیاست خارجی از هر موقعیت و مسئولیت و فرصتی در وزارت امور خارجه نهایت بهره برداری را برای حمایت از آرمان رهائی قدس شریف و آزادی فلسطین عزیز از بحر تا نهر می نمود و همواره، زبان قاطع و صریح امامین انقلاب اسلامی در دفاع از فلسطین بود.

آن گاه که آن شخصیت دانا، فرزانه، انقلابی و هوشمند وارد سنگر مجلس شورای اسلامی شد، فرصت را برای تقویت روابط با همه گروه ها، جریان های مقاومت فلسطین و منطقه مغتنم شمرد و به چهره ای محبوب و الهام بخش برای مردان مقاومت در فلسطین، لبنان و منطقه تبدیل شد.

بزرگ شهید سیاست خارجی کشورمان از لحظه ورود به مسند ریاست دستگاه سیاست خارجی با تبدیل سنگر دیپلماسی به سنگر اقدام دقیق و در لحظه، آن سنگر را سنگر جهاد و نبرد دائمی با استکبار جهانی، دشمنان بشریت، دشمنان عدالتخواهی و صهیونیست‌ها نمود و با آغاز طوفان الاقصی تمامی تریبون ها و منابر جهانی را به خدمت گرفت تا از مردم قهرمان فلسطین به ویژه غزه عزیز حمایت نماید و جای جای جهان یادآور گام های موثر و بی نظیر او در حمایت از مقاومت و عدالتخواهی است.

 این بزرگ مرد ولایتمدار و مصداق حسن خلق و پیروی از اخلاق نبوی که در صمیمیت و احترام به مخاطب و رعایت ادب کم نظیر بود اینک به پاس آن همه مجاهدت، در جوار آل الله در نهایت آسودگی و راحتی ضمیر، آرام گرفته است.

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی، شهادت دبیرکل سابق این دبیرخانه را محضر مبارک حضرت ولی الله الاعظم امام زمان (عج) و نائب گرانقدرش حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی، آحاد ملت های فلسطین و ایران و ملت های مقاومت در منطقه، عدالتخواهان جهان و خانواده معزز و شریف آن مظهر جاویدان مومن منتظر المهدی (عج) تسلیت عرض می نماید و یقین دارد راه روشن آن شهید تا پیروزی نهائی هم چنان توسط هم رزمانش به ویژه در وزارت امور خارجه و سایر نهاد ها تدام خواهد یافت.»

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha