• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403023123305
  • منبع : نهادها و احزاب

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری:

سیدالشهدای خدمت برازنده آیت الله رئیسی است

سیدالشهدای خدمت برازنده آیت الله رئیسی است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پیامی تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی تا آخرین لحظه به عهد خود با مردم وفادار ماندند و هیچ مانعی باعث نشد تا ذره‌ای از پیگیری مسیر انقلاب و کوشش برای مردم عقب بنشیند.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

شهادت خادم‌الرضا (ع) و رئیس جمهور پارسا و خدمتگزار مردم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی موجب اندوه و تاثر عمیق و جانکاه شد. این ضایعه دردناک را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس‌جمهور جهادی و محبوب از شخصیت‌های نادری بودند که در سراسر عمر بابرکت و در مراحل گوناگون حضور خود در مسئولیت‌های مختلف یک لحظه نیز از تلاش و کوشش برای اسلام و انقلاب و خدمت به مردم و کسب رضای الهی دست نکشید و سرانجام نیز در مسیر خدمت پاداش یک عمر مجاهدت خود را با دریافت درجه ممتاز شهادت دریافت نمودند.

آیت‌الله رئیسی تا آخرین لحظه به عهد خود با مردم وفادار ماندند و هیچ مانعی باعث نشد تا ذره‌ای از پیگیری مسیر انقلاب و کوشش برای مردم عقب بنشیند. ماحصل این جهاد الگوی ماندگاری است که ایشان از پایبندی و ایستادگی در خدمت به مردم و صلابت در برابر دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی به یادگار گذاشتند.

سید الشهدای خدمت برازنده ایشان است که هیچ فرصتی برای خدمت به مردم و جهاد از دست ندادند، مقام خادمی امام رضا علیه السلام مقدمه مقام خادمی جمهور و آن نیز مقدمه مقام شهادت ایشان گردید.

از دست دادن ایشان محرومیتی از نعمت خادمی خالص برای مردم و انقلاب بود اما کلیه دستگاه‌های اجرایی در تلاش هستند تا خلأ حضور ایشان خللی در امور جاری کشور وارد ننماید.
قطعا همانند شهید سلیمانی که برای دشمنان خطرناک تر از سردار سلیمانی شدند، رئیس جمهور شهید نیز همانگونه خواهد بود ان شاء الله.

احمد صالحی
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha