• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403023123364
  • خبرنگار : 50649

دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز یاد شهید جمهور را گرامی داشتند

دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز یاد شهید جمهور را گرامی داشتند

ایسنا/فارس دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز با تجمع در مقابل دانشکده پزشکی شیراز و برگزاری آئین سوگواری، یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت و همراهانش را گرامی داشتند.

در این آئین که امروز، ۳۱ اردیبهشت‌ماه با حضور استاندار فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، مدیران و اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، با درود و صلوات به روح پرفتوح سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور و همراهانش، شهدای خدمت که روز گذشته در اثر سانحه سقوط بالگرد، به فیض شهادت نائل آمدند، بر تداوم مسیر پرافتخار آنان تاکید شد.

استاندار فارس در این مراسم، شهید آیت‌الله رئیسی را خادم الرضا(ع)، سیدالشهدای خدمت، امین مردم و تابع ولایت، رئیس جمهور مردمی و مجاهد توصیف کرد که در راه خدمتگزاری به مردم، پیگیری مشکلات و تلاش برای عمران، رشد اقتصادی و رفاه ملت، در کنار عزت بین‌المللی جمهوری اسلامی و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین، لحظه‌ای از پا نمی‌نشست.

محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی متولد خراسان رضوی هستند و سال‌ها تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشتند، گفت: خداوند متعال در شب میلاد آقا امام رضا (ع) پاداش شهادت را به ایشان عطا کرد.

وی به فعالیت‌های این خادم شهید اشاره کرد و گفت: سرکشی میدانی به تمامی نقاط کشور که حتی برخی از مکان‌ها سابقه حضور هیچ مسئولی وجود نداشته است را ایشان در طول خدمت و ریاست جمهوری انجام دادند.

استاندار فارس به سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان فارس و شهرستان ممسنی توسط بالگرد اشاره کرد و گفت: در مسیر و طول این راه ایشان مشغول عبادت و نماز بود.

ایمانیه همچنین در خصوص روحیه جهادی این رئیس جمهور سخن گفت: بارها شاهد بودیم که اگر فردی و یا نیازمندی در مسیر جلوی خوردو دولت و رئیس جمهور را می‌گرفت ایشان با تواضع اجازه نزدیکی شهروندان را می‌داد و با جان و دل سخنان آن‌ها را می‌شنید و دستور پیگیری می‌داد.

به گزارش ایسنا، در مراسم مذکور ضمن قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسداشت مقام شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان او، همچنین قرائت بیانیه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تکریم شخصیت این شهید بزرگوار و همراهانش، دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز با مداحی و سوگواری، یاد این شهدای والامنزلت را گرامی داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha