• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403023123384
  • خبرنگار : 50673

امام جمعه قشم:

شهادت مزد نهایی تلاش و مجاهدت‌های خالصانه رئیس جمهور محبوب بود

شهادت مزد نهایی تلاش و مجاهدت‌های خالصانه رئیس جمهور محبوب بود

ایسنا/هرمزگان امام جمعه قشم گفت: آیت الله رییسی لیاقت شهادت را داشت از این رو این شهادت جای تبریک دارد، اگر چه که دل‌های ما اندوهگین است.

 حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه او در سانحه سقوط بالگرد اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور مکتبی و مردمی و همراهان تلاش‌گر ایشان در این سانحه تلخ، گواهی محکمی بر تعهد دولت در خدمتگزاری صادقانه و بی وقفه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک بار دیگر مزین به شهادت فرزندان صادق و مجاهد خود شد، گفت: در این حادثه تلخ آیت الله رئیسی به عنوان یک خدمتگزار صادق و سرباز وفادار نظام، انقلاب و رهبری به عنوان شهید خدمت مزین شد.

امام جمعه قشم با بیان اینکه آیت الله رئیسی لیاقت شهادت را داشت، افزود: این شهادت جای تبریک دارد، اگر چه که دل‌های ما اندوهگین است.

حجت‌الاسلام حاجبی با بیان اینکه در این حادثه تلخ در کنار آیت الله رئیسی وزیر شجاع و انقلابی امور خارجه هم شهد شیرین شهادت را نوشید، بیان کرد: شهید سرافراز خدمت حسین امیر عبداللهیان هم یکی از نیروهای خدوم و با تدبیر بود که باعث افزایش آبروی انقلاب و نظام اسلامی در جامعه بین المللی شده بود.

وی توضیح داد: ایمان و امید، خستگی ناپذیری، خضوع و مردم داری، گره گشایی، خدمت گزاری صادقانه و خالصانه از مسئولانی متعهد و مخلص آن تصویر نابی است که از شهدای این حادثه ناگوار به ویژه آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در اذهان عمومی به یادگار خواهند ماند است.

امام جمعه قشم اضافه کرد: شهادت مزد نهایی تلاش و مجاهدت‌های خالصانه رئیس جمهور محبوب و مغتنم و سایر شهدای عالیقدر این حادثه جان سوز بود.

وی با اشاره به سخنان یکشنبه شب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا (ع) برگزار شد، گفت: آنچه که بسیار مهم است فرمایشات ایشان است که فرمودند راه انقلاب ادامه دارد، راه خدمت گذاری با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت و امیدواریم با ریل گذاری‌های که این دولت مردمی انجام داده و برنامه‌ ریزی هایی که برای توسعه و آبادانی کشور در نظر گرفته است با همان سرعت و بلکه بیشتر ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام حاجبی اظهار کرد: مردم قدردان مجاهدت و زحمات آیت الله رئیسی «سیدالشهدای خدمت» هستند و خواهند بود و در ادامه مسیر انقلاب با رهنمون‌های رهبری معظم انقلاب به پیشرفت کشور سرعت بیشتری خواهند بخشید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha