• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403023123389
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

ویژگی بارز رئیس‌جمهور شهید، اخلاق‌مداری و مردم‌داری بود

ویژگی بارز رئیس‌جمهور شهید، اخلاق‌مداری و مردم‌داری بود

ایسنا/اصفهان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهید رئیسی الگویی برای مردم و کاگزاران است، گفت: نگاه توأم با کرامت و اخلاق به موضوعات مختلف و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی رسانه‌ای و حمایت‌ از گروه‌های مختلف این حوزه، از ویژگی‌های برجستۀ آیت‌الله رئیسی بود.

علی صالحی در گفت‌وگو با ایسنا و ضمن تبریک و تسلیت شهادت خادم الرضا رئیس محترم جمهور، وزیر امور خارجه و هیئت همراه به محضر همه مردم ایران، اظهار کرد: همه ما آیت‌الله رئیسی را به‌عنوان یک فرد تمام عیار در حوزه وقت‌گذاری، خستگی‌ناپذیر بودن، جهادی و مردمی بودن می‌شناسیم و من فکر می‌کنم اگر بخواهیم در دوران معاصر و با این ویژگی‌ها الگویی را برای نسل جدید مردم و نسل جدید کاگزاران در را تعریف کنیم، بهترین الگو در حوزه کارگزاران جمهوری اسلامی و مسئولین غیرنظامی، آیت‌الله رئیسی بودند که تلاش می‌کردند از همه فرصت‌ها استفاده کنند.

رئیس کمیسیون هنر و رسانه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: نکته مهم شخصیتی آقای رئیس جمهور شهید، اخلاق‌مداری و مردم‌داری بود که آن را به‌ویژه در حوزه فرهنگ و رسانه شاهد بودیم. نگاه توأم با کرامت و اخلاق به موضوعات مختلف و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی رسانه‌ای در این سال‌ها، و حمایت‌ از گروه‌های مختلف هنری و رسانه‌ای، از ویژگی‌های برجستۀ حضرت آیت‌الله رئیسی در حوزۀ فرهنگ و رسانه بود.

صالحی تأکید کرد: همۀ مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ای، یعنی هم گروه‌های همراه با عقاید و نظرات آیت‌الله رئیسی و هم گروهای منتقد، از حمایت‌های دولت برخوردار بودند.

او با اشاره به نگاه باز آیت‌الله رئیسی به حوزۀ فرهنگی، بیان کرد: در دولت ایشان و با بهره‌گیری از راهبردهای آیت‌الله رئیسی تلاش بسیاری برای احیای ارزش‌های فرهنگی صورت گرفت. ایشان درعین حال تلاش کردند تا فضای فرهنگی مناسب در حوزه‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ای کشور وجود داشته باشد و ثمرات آن را هم در تولیدات مختلف و هم در استقبال مردم از این حوزه‌ها و محصولات فرهنگی شاهد بودیم.

صالحی افزود: شاخصه و مهم‌ترین چیزی که ما باید در این ایام از آن صحبت کنیم الگوی ترازی بود که ایشان برای انجام فعالیت‌ها و عمل به تکالیفِ خود نشان دادند، و تلاش کردند که هیچ فرصتی را ازدست ندهند و خسته نشوند. آیت‌الله رئیسی با همه توان و علیرغم همه فضاهایی که کارکردن را سخت می‌کرد ازجمله نقدها و تخریب‌هایی که بعضاً به وجود می‌آمد در مسیر خدمت‌رسانی تلاش کردند و این نقدها باعث نشد که ایشان از مسیر خدمت غافل شود و این مسیر را دنبال نکند.

عضو هیئت‌رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: طبیعتاً فقدان ایشان و همراهانشان با توجه به اینکه مجموعه ای از خادمان تلاشگر، موثر و زحمتکش را در این ایام ازدست دادیم حتماً کشور را دچار خسران خواهد کرد، اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند، در سابقۀ تاریخی کشور و در ادوار مختلف، از ابتدای انقلاب و دفاع مقدس، توفیق شهادت در حین خدمت، نصیب مسئولان تراز اول کشور شده و کشورِ ما با این تجربه و بدون هیچ خللی به مسیر خود که ان‌شاءالله رسیدن به قله‌ها است ادامه داده و همواره کشور و ملتی باتجربه در این موضوع هستیم.

صالحی ضمن آرزوی علو درجات برای این شهدا به ویژه شهید رئیسی و شهید امیرعبدالهیان و با اشاره به نقش آفرینی ارزشمندی ایشان خصوصاً در زمینه دیپلماسی و به ویژه دیپلماسی جبهۀ مقاومت از زمان طوفان الاقصی، گفت: ان‌شاءالله خون این شهدا بازهم حُسن مطلعی خواهد شد برای سرعت گرفتن حرکت روبه جلوی کشور؛ و من امیدوارم به رهبری داهیانه و نگاه با تدبیر امام امت، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با تجاربی که در همه این سال‌ها در کشور دارند همچنانکه از گردنه‌ها و پیچ‌های تاریخی سخت‌تری عبور کردیم از این دوران هم با موفقیت عبور خواهیم کرد و حرمت خون این شهدا دستاورد ما را بیشتر از گذشته خواهد کرد.

او تأکید کرد: من فکر می‌کنم که همه مسئولین و کارگزاران و نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی و مدیریت شهری و کشور و بدنه دولت در همه بخش‌ها باید در مردم‌داری، خدمتگذاری، اخلاق‌مداری و انجام به تکلیف و وظیفه و پرهیز از حاشیه، شهید آیت‌الله رئیسی را به‌عنوان الگو در مسیر خود قرار دهند و از امروز ان‌شاءالله بیشتر از گذشته کمر همت را ببندند و بهتر از گذشته به وظایف خود عمل کنند تا ان‌شاءالله اختلالی در مسیر ادارۀ کشور پیش نیاید که قطعاً اینطور نخواهدبود، و این انقلاب به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید و امور مردم و کشور به لطف الهی بهتر از گذشته تدبیر خواهدشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha