• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403023123430
  • خبرنگار : 50598

دری نجف‌آبادی:

رئیس‌جمهور آینده سیره آیت‌الله رئیسی را با قدرت ادامه دهد

رئیس‌جمهور آینده سیره آیت‌الله رئیسی را با قدرت ادامه دهد

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم همین سیره آیت‌الله رئیسی را با قدرت، صلابت و با استفاده از تجارب گذشته، ادامه دهد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، شامگاه ۳۱ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی در اراک اظهار کرد: حادثه دلخراشی که دیروز اتفاق افتاد، قلب همه مردم را اندوهگین و داغدار کرده است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مقام شهدا، مقام بشارت است افزود: ما متاثر هستیم که ملت بزرگ ایران، خدمتگزارانی صدیق و در راس آنها، رئیس جمهور مردمی، ولایی، متواضع، مغتنم، فداکار و مجاهد فی سبیل‌الله را از دست داده است.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی همواره در حال خدمت به مردم و محرومان بودند افزود: در عملیات باعظمت وعده صادق، رئیس جمهور و وزارت خارجه نقش محوری داشتند.

وی افزود: سخنرانی رئیس جمهور در جمع سران کشورهای اسلامی در دفاع از فلسطین باعث شد طرح‌های توطئه‌ای مانند طرح ابراهیم خنثی شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که در پایگاه اهل بیت، چنین انسان‌های خدمتگزار، فداکار و با ایمانی مانند آیت الله رئیسی وجود دارد.

وی اضافه کرد: دولت فعلی به سرپرستی آقای مخبر، ظرف ۵۰ روز آینده باید زمینه را برای انتخاباتی سالم و فراگیر فراهم کند.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه هیچ خللی در نظام ایجاد نشده است افزود: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم همین سیره آیت‌الله رئیسی را با قدرت، صلابت و با استفاده از تجارب گذشته، ادامه دهد. حل مسائل و دغدغه‌های ما در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیاز به همت و تلاش مضاعف دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه در کمال آرامش و تحت رهبری آیت‌الله الله خامنه‌ای به کار خود ادامه می‌دهیم گفت: باید حواسمان جمع باشد که دشمنان از این موقعیت سوء‌استفاده نکنند.

 

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه مجلس خبرگان یک پشتوانه برای نظام است گفت: با وجود اینکه در عزای عمومی هستیم و دو عضو برجسته خبرگان را از دست داده‌ایم ولی برای اینکه خللی در کار کشور ایجاد نشود، باید مجلس خبرگان جدید را فردا با قدرت آغاز کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha