• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403023123458
  • منبع : فضای مجازی

نیکزاد: ولایتمداری و ولایت‌پذیری شهید رئیسی ویژگی ممتاز او بود

نیکزاد: ولایتمداری و ولایت‌پذیری شهید رئیسی ویژگی ممتاز او بود

نایب‌رئیس مجلس طی پیام تسلیتی خاطرنشان کرد: ولایتمداری و ولایت‌پذیری شهید آیت‌اللهِ رئیسی و تلاشش برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان رهبری معظم انقلاب و مردم ویژگی ممتاز او بود.

به گزارش ایسنا، متن پیام علی نیکزاد به شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب:۲۳)

شهادت جمعی از بهترین یاران رهبر حکیم انقلاب اسلامی و خدوم ترین چهره های مدیریتی کشور را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(دام ظله العالی)، مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی و خانواده های داغدار تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

آنچه در طول سالیان متمادی، از آیت الله رئیسی(رحمت الله علیه) مشاهده کردم اخلاص و تقوایی مثال زدنی بود که به عشقی عمیق نسبت به مردم منجر می شد. او عاشقانه خدمت می کرد و حاضر بود برای این خدمت، هر طعنه و ملامتی را به جان بخرد. در ایام دو دوره انتخابات ریاست جمهوری که افتخار ریاست ستادهای انتخاباتی ایشان را بر عهده داشتم و پس از آن، همکاریِ تنگاتنگ در طول بیش از هزار شبانه روز خدمت صادقانه، آنچه از نزدیک شاهد بودم، نه تلاش برای کسب قدرت، بلکه نگریستن به آن برای هدفی والا و انسانی، و کسب ابزاری برای خدمت صادقانه با خط قرمزِ پایبندی به اخلاق و انصاف بود. ولایتمداری و ولایت پذیری آیت اللهِ شهید رئیسی و تلاش خالصانه اش برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان رهبر عزیزتر از جانمان و مردم ویژگی ممتازی بود که با مُهرِ رضایت ولی امر مسلمین جهان، مِهر کرامتِ مردم ایران اسلامی را نیز برای او به ارمغان آورد و نام و یاد او به عنوان شهید خدمت به مردم جاودانه شد. رضا و رحمت الهی بر آن خادم امام هشتم باد!

در این حادثه، شهادت وزیر محترم امور خارجه؛ جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان نیز واقعه ای تاسف بار بود؛ چرا که او با فهمی درست از دیپلماسی و میدان، کشتی دیپلماسی کشور را هدایت کرد و میدان های جدیدی را به ویژه در دیپلماسی اقتصادی و تعمیق روابط کشورمان با همسایگان گشود و در آخرین ماموریت خود نیز که در همین راستا بود، جام شهادت نوشید.
فقدان امام جمعه مردمی، فاضل و اخلاق مدار تبریز قهرمان؛ حضرت آیت الله آل هاشم (رحمت الله علیه) نیز ضایعه ای دشوار برای همه به ویژه مردم عزیز آذربایجان است. ایشان با رویکردهای ویژه خود، الگویی مثال زدنی از امامت جمعه و رابطه عمیق، ریشه دار و تاریخی مردم با روحانیت اصیل شیعی را به نمایش گذاشتند و به آرزوی دیرین خود دست یافتند تا سومین امام جمعه شهید تبریز باشند. اینجانب این ضایعه بزرگ را به مردم شریف آذربایجان شرقی و آذری زبانها و به ویژه والد معظم ایشان و ملت عزیز ایران تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

شهادت استاندار محترم آذربایجان شرقی؛ دکتر مالک رحمتی نیز که توانسته بود در فرصت کوتاه، نویدبخش تلاش و فعالیت شبانه روزی برای خدمت به مردم باشد، به خانواده محترم ایشان و به ویژه همسر، پدر و ابوالزوجه محترمشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای بازماندگان طلب صبر و عافیت دارم.
از خداوند متعال برای همه شهدای این حادثه، تیم حفاظت و بویژه سردار پاسدار؛ شهید سید مهدی موسوی و کادر محترم پرواز آرزوی رحمت و رضوان الهی و همنشینی با شهدای راه اسلام را دارم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha