• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۳
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403023123465
  • خبرنگار : 71061

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص):

شهادت رئیسی، پایانی افتخار آمیز برای زندگی سراسر مبارزه و مجاهده وی بود

شهادت رئیسی، پایانی افتخار آمیز برای زندگی سراسر مبارزه و مجاهده وی بود

سرلشکر رشید تصریح کرد: شهادت رئیس‌جمهور انقلابیِ خدمتگزارِ صبور و خستگی ناپذیر، حضرت آیت‌اللّه سیّدابراهیم رئیسی و شخصیت‌های برجسته و مقامات عالی همراه ایشان، پایانی افتخار آمیز برای زندگی سراسر مبارزه و مجاهده متعهدانه و انقلابی ایشان بود.

به گزارش ایسنا، سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بِسم الله الرَحمنِ الرَحیم

«و مِن المؤمنینَ رِجالُ صَدقوا ما عاهَدوا الله عَلیه فَمِنهم من قضی نحَبهُ و مِنهم من  یَنتظر وَ ما بَدّلوا تَبدیلا»

شهادت رئیس جمهور انقلابیِ ولایت مدار، عالمِ بصیر و مردمی، مجاهدِ مخلصِ دشمن ستیز، خدمتگزارِ صبور و خستگی ناپذیر، حضرت آیت‌اللّه سیّدابراهیم رئیسی و شخصیت های برجسته و مقامات عالی همراه ایشان، پایانی افتخار آمیز برای زندگی سراسر مبارزه و مجاهدة متعهدانه و انقلابی ایشان بود.

او نمونه بارز ولایتمداری و امانتداری و خدمت به مردم بویژه محرومین بود و عشق بی پایان او برای خدمت به مردم، او را پیوسته راهی میدان‌های خدمت در اقصی نقاط میهن عزیز کرده بود. ایشان، شخصیتی مبارز و مورد احترام همه دوستداران انقلاب اسلامی در جغرافیای گسترده محور مقاومت، بویژه رزمندگان و مدافعان حرم و قدس شریف بود و بی‌گمان فقدان او موجب اندوه همه دوستداران و علاقمندانش شده است.
گرچه به ظاهر مردم عزیز ایران خدمتگزاری ارزشمند را از دست داده‌اند، اما دست حمایت و جبرانگر حضرت پروردگار، جای او را با رهروانی شایسته پر خواهدکرد و کاروان پیروان خمینی کبیر(س) و یاوران خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، همچنان، با توکل و امید به خدایِ قادرِ متعال، با اقتدار مسیر فتح قله‌های تعالی و پیشرفت را خواهند پیمود.
اینجانب فقدان این خدمتگزار مخلص و مجاهد را، به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج اللّه تعالی فرجه الشریف ) و محضر فرمانده معظّم کلّ قوا حضرت امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و مردم شریف میهن اسلامی و بویژه والده گرامی و همسر مکرمه و فرزندان و بستگان محترم آن عزیز فقید تسلیت عرض
می‌کنم و از محضر حضرت باریتعالی علوّ درجات و حضور در محفل انس شهدا و اولیاء الهی را برای ایشان مسئلت دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha