• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403030100056
  • خبرنگار : 71974

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با ایسنا:

آیت الله رئیسی الگوی یک مدیر جهادی بود

آیت الله رئیسی الگوی یک مدیر جهادی بود

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه آیت الله رئیسی الگوی یک مدیر جهادی بود، گفت: دولت سیزدهم عمری کمتر از چهار سال داشت؛ اما تلاش برای بهبود وضع معیشت مردم و سفرهای استانی ایشان خاطرات ارزشمندی را از تلاش یک مدیر انقلابی در اذهان عمومی ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا، علی احمدی، عضو بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد اظهار کرد: شهادت آیت الله رئیسی در بازگشت از افتتاح یک سد در آذربایجان شرقی، نشان از مجاهدت ایشان در راستای خدمات رسانی به مردم بود،‌ به گواه بسیاری از اعضای دولت و افرادی که ایشان را از نزدیک می‌شناسند،‌ آیت الله رئیسی فردی سخت کوش بود و قطعاً بازگشت با بالگرد آن هم در آن شرایط جوی به دلیل اشتیاق به خدمت بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی الگوی یک مدیر جهادی بود،‌ افزود: دولت سیزدهم عمری کمتر از چهار سال داشت؛ اما تلاش برای بهبود وضع معیشت مردم و سفرهای استانی ایشان خاطرات ارزشمندی را از تلاش یک مدیر انقلابی در اذهان عمومی ایجاد کرد.

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه مشکلات فراوانی از دولت‌های گذشته به دولت سیزدهم رسید، عنوان کرد: مسببان وضوع موجود پیش از شروع دولت سیزدهم،‌ وعده تورم سه رقمی را می‌دادند و عنوان می‌کردند که دولت در مسیر ورشکستگی قرار دارد؛ اما با اقدامات جهادی و تلاش‌های فراوان نه تنها تورم سه رقمی نشد، بلکه بسیاری از آمارها نشان از موفقیت تلاش‌های دولت دارد.

وی ادامه داد: تلاش‌های شبانه روزی دولت سیزدهم توقع مردم و افکار عمومی را نسبت به فرد رئیس جمهور بالا برده است و مردم دیگر به کسانی که به دنبال مدیریت کشور از پشت درهای بسته هستد، اقبال نشان نخواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha