• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403030100100
  • خبرنگار : 50124

خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی باید الگوی مدیران قرار گیرد

خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی باید الگوی مدیران قرار گیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری خستگی‌ناپذیری آیت‌الله شهید رئیسی را مورد تأکید قرار داد و گفت: ایشان شبانه‌روز در حال تلاش بود و از سفرهای طولانی و پیگیری‌های جدی و بی‌وقفه هیچ‌گاه خسته نمی‌شد که این رویکرد حقیقتاً باید یک الگو برای همه به‌ویژه مدیران و مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تبریک و تسلیت شهادت جانسوز رئیس‌جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه در حین خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و با اشاره به اینکه مردمی‌بودن و مردم‌داری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیریتی و شخصیتی آیت‌الله شهید رئیسی بود، اظهار کرد: این شهید والامقام توانسته بود با روحیه جهادی فاصله میان حاکمان و مردم را کم کند که این ویژگی را هم در دغدغه‌مندی و حضور دائمی در بین مردم و هم از شخصیت و منش وی می‌توانیم مشاهده کنیم و این نکته بارز و پررنگ رئیس‌جمهور محبوب باید الگو و چراغ راه همه مسئولان و مدیران قرار بگیرد. 

وی با بیان اینکه ساده‌زیستی از دیگر ویژگی‌های بارز رئیس‌جمهور محبوب و مردمی بود، ادامه داد: دوری از تجملات هم در سیره و سلوک حکمرانی و هم در رفتار و شخصیت وی مشهود بود؛ ایشان خادم پرافتخار آستان حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) بودند و با تأسی به حضرات معصومین امیرالمؤمنین(ع) و اولاد طاهرین ایشان، ساده‌زیستی را در ایام مدیریتی در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رساند.

کاظمی بیان کرد: ویژگی دیگری که نه فقط مدیران بلکه همه مردم باید از شخصیت آیت‌الله رئیسی الگو بگیرند، روحیه اطاعت‌پذیری و ولایت‌مداری است که وی خود را سرباز ولی‌فقیه جامعه می‌دانست و بدون هیچ‌گونه اظهار وجود و منیت به‌عنوان یک سرباز ذیل امر ولی جامعه قرار داشت و انجام وظیفه می‌کرد؛ او تمام تلاش خود را شبانه‌روز برای عزت‌مندی و اقتدار نظام اسلامی معطوف ساخته بود. 

این مدرس حوزه و دانشگاه خستگی‌ناپذیری آیت‌الله شهید رئیسی را نیز مورد تأکید قرار داد و افزود: ایشان شبانه‌روز در حال تلاش بود و از سفرهای طولانی و پیگیری‌های جدی و بی‌وقفه هیچ‌گاه خسته نمی‌شد که این رویکرد حقیقتاً باید یک الگو برای همه به‌ویژه مدیران و مسئولان باشد. 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به همه رؤسای جمهور و دولت‌ها چون منتخب مردم هستند نگاه حمایتی دارند، توضیح داد: اما نگاه ایشان نسبت به شخص آیت‌الله رئیسی فراتر از حمایت بود و در یکی دو روز اخیر نیز از تعبیر «مغتنم» در مورد رئیس‌جمهور استفاده کردند پیداست که نگاه خاصی به این شخصیت دارند.

وی ادامه داد: سلوک زیست ساده و نیز خدمات گسترده دولت آیت‌الله رئیسی موجب رضایت ولی‌ فقیه جامعه شده بود تا جایی که ایشان بارها در بیاناتشان، خدمات اثرگذار دولت را یک به یک بر می‌شمردند و علاوه بر حمایت، تأیید ویژه‌ای نیز نسبت به عملکرد ایشان داشتند. امیدواریم خداوند به امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) صبر و اجر برای این مصیبت عظیم عطا فرماید. 

کاظمی در پایان گفت: امیدواریم خداوند متعال خلأ وجود این رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر و خدمتگزار را برای کشور پُر کند. قطعاً شهدای والامقامی همچون ایشان و یا شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر بزرگانی که از حیات دنیوی و مادی رها شدند، می‌تواند تأثیرات جدی‌تر و شگفت‌تری را برای نظام اسلامی ایران رقم بزند و با گشایش و رفع محدودیتی که برای این شهدای والامقام حاصل شده است امیدواریم به حول و قوه الهی پشتوانه و دستگیر ما باشند و عنایات آنان را دریافت کنیم. همچنین دعا می‌کنیم روح پرفتوح این بزرگواران در جوار اولیای الهی متنعم باشند و اجر زحمات خود را به بهترین وجه دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha