• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403030100112
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک عضو جامعه روحانیت مبارز:

 شهید رئیسی، مصداق واقعی منتخب خدا و امام رضا(ع) بود

 شهید رئیسی، مصداق واقعی منتخب خدا و امام رضا(ع) بود

ایسنا/اصفهان یک عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مسیر کار برای مردم شب و روز نداشت و تماماً در خدمت اسلام و کشور بودند، گفت: این خدمت باعث شد خادم امام رضا(ع) در روز میلاد امام رضا(ع) به شهادت برسد و مصداق منتخب حضرت حق و امام رضا(ع) باشد.

حجت‌الاسلام احمد سالک، در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، اظهار کرد: خون شهدا، شجره طیبه انقلاب را آبیاری کرده است.

سالک تأکید کرد: در این حادثه تلخ چنانکه مقام معظم رهبری فرمودند کشور بدون مشکل و خلل به راه خود ادامه خواهد داد و بر اساس قانون اساسی انتخابات رئیس‌جمهور بعدی انجام خواهد شد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ویژگی‌های آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: ایشان به معنای واقعی کلمه ذوب در ولایت و مطیع رهبری بوده و انجام منویات رهبری را سعادت و وظیفه خود می‌دانستند و این مسئله مهمی است؛ ایشان انسانی با اخلاق و به دور از سیاسی‌کاری‌های معمول بودند، به گفته خودشان یتیم بوده و فقر را لمس کرده بودند. خادم مردم بوده و در مسیر کار برای مردم شب و روز نداشتند و تماماً در خدمت اسلام، انقلاب ولایت و مردم و تلاشگر برای ارتقای اسلام و کشور بودند.

سالک تصریح  کرد: معضلاتی که در دوره‌های قبل وجود داشت مثل امضایfatf که با مخالفت شدید ما در مجلس دهم لغو شد در این دوره وجود نداشت و بلکه با مقاومت و قدرتی که آیت‌الله رئیسی تحت هدایت رهبری از کشور نشان دادند، عناصر حامی fatf برای مذاکره به ایران التماس کردند و تسلیم اهداف جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، تلاش دشمنان، انزوای کشور بود، اما به تدبیر دولت و رهبری نه تنها کشور منزوی نشد، بلکه با حضور فعال و قدرتمند کشور در مجامع جهانی مثل شانگ‌های و بریکس، قدرت ایران بیش از پیش ظهور و بروز می‌یابد.

وی افزود: حضور در کشورهای مختلف، ایستادگی مقابل اسرائیل، آمریکا، سخنرانی در سازمان ملل، بالابردن عکس سردار سلیمانی و معرفی آمریکا به‌عنوان قاتل ایشان شجاعت، تقوا، مدیریت و اخلاق می‌خواهد و آقای رئیسی این‌گونه عمل کردند.

سالک با بیان اینکه ایشان لایق شهادت بودند، گفت: خادم امام رضا(ع) در روز میلاد امام رضا(ع) به شهادت رسیدند و خدا ایشان را برای خود انتخاب کرد، بنابراین شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مصداق منتخب حضرت حق و امام رضا(ع) بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha