• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1403030100231
  • منبع : وزارت بهداشت و درمان

وزیر بهداشت:

آیت الله رییسی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود

آیت الله رییسی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود

وزیر بهداشت با بیان اینکه متاسفانه یک حادثه غیرمنتظره، الماس و گوهری کمیاب را از جمهوری اسلامی ایران گرفت، گفت: شهدا توانسته اند به قله رفیع مجاهدت و ارزش های انسانی برسند و تاسف بر ما که از فیض وجود شهدا، محروم شدیم.

به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در اجلاس غیرحضوری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که عصر روز گذشته در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، تاکید کرد: هر دولت مزین به نام رییس آن دولت است و انتظار مردم هم از آن دولت بر اساس نام رییس دولت بود و ما افتخار می کنیم مزین به نام حضرت آیت الله رییسی و اعضای دولت ایشان هستیم.

وی دولت مردمی را با نام آیت الله رییسی عجین دانست و گفت: ما مسئولان دولت آیت الله رییسی هستیم و برای ادامه راه شهید جمهور باید بدانیم قله و مدال افتخار ما، خدمتگزاری در دولت مردمی است که باید خدا را شاکر باشیم که در سنگر یک شهید، خدمت کرده ایم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: دکتر رییسی به تنهایی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود بنابراین ما پیرو مکتب رییسی و گفتمانی هستیم که ایشان ایجاد کردند. این مکتب، مکتب کار برای رضایت خداوند، ایثار، کار جهادی، حضور در میدان، مبارزه با فساد، مبارزه با آمریکا و صهیونیستم، کمک به محرومان، عدالت خواهی، حزب اللهی عمل کردن و خستگی ناپذیری توام با خردمندی است.

دکتر عین اللهی در بیان ویژگی خستگی ناپذیری آیت الله رییسی  گفت: با خودم فکر می کردم که ایشان چه مواقعی استراحت می کند چون دائم در میدان خدمت و توسعه کشور، فعال و برای خدمتگزاری، خستگی ناپذیر بود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی یکی دیگر از ویژگی های شهید جمهور را دوری از حاشیه ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه تهاجم بی رحمانه ای در برخی رسانه ها و فضای مجازی علیه ایشان و دولت مردمی وجود داشت اما ایشان در آخرین جلسه هیات دولت گفت که با خدا عهدی بسته که در حل مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی تکلف در بین مردم، پیرو ولایت باشد.

وزیر بهداشت از شهید دکتر امیرعبداللهیان به عنوان یکی از نیروهای انقلاب در دولت مردمی یاد کرد و گفت: این افتخار را داشتم که سه سال در کنار ایشان بودم. دکتر امیرعبداللهیان، وزیری جهادی بود که بارها به ایشان گفته بودم که هم نگران سلامتی و هم قدردان شجاعت شما در حمایت از مظلومان جهان هستم. به قول شهید حاج قاسم سلیمانی، کسی شهید می شود که شهید زندگی کند و ایشان هم مصداق این عبارت بود.

عین‌اللهی با اشاره به چهره مردمی و معتبر آیت الله آل هاشم در بین مردم ایران و تبریز، تاکید کرد: ایشان یکی از موفق ترین ائمه جمعه کشور بود و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز بالاترین رای را به دست آورد. اگر کسی آیت الله آل هاشم را نمی شناخت باتوجه به تواضع شان اصلا تصور نمی کرد که ایشان امام جمعه باشد. ساده زیستی، مردمی بودن و پیگیری مشکلات مردم از مهمترین ویژگی های ایشان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha