• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403030100257
  • منبع : حوزه فراجا

دستگیری ۳۷۰۰ خرده فروش موادمخدر/ کشف ۴.۵ تن مواد و جمع‌آوری ۹۲۰۰ معتادمتجاهر

دستگیری ۳۷۰۰ خرده فروش موادمخدر/ کشف ۴.۵ تن مواد و جمع‌آوری ۹۲۰۰ معتادمتجاهر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از دستگیری ۳۷۰۰ خرده فروش موادمخدر و کشف بیش از ۴.۵ انواع مواد مخدر طی ۲ روز در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار ایرج کاکاوند در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ هفتمین مرحله از طرح آرامش در شهر در در روزهای گذشته و با هماهنگی مراجع قضائی و بهره‌گیری از تمام استعداد و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در سراسر کشور، به مرحله اجرا درآمد.

وی به ضرورت اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده به منظور ارتقاء میزان احساس آرامش و امنیت شهروندان اشاره کرد و گفت:‌ از آنجایی که پاکسازی چهره شهرها از لوث معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر همواره از جمله ماموریت‌های مورد تاکید فرمانده کل انتظامی کشور و نیز از مطالبات به حق مردم بوده است، بر همین اساس برخورد قاطع و همه جانبه با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، با راه‌اندازی قرارگاه طرح تشدید برخورد با خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر و اجرای طرح های آرامش در شهر در دستورکار پلیس قرار گرفت.

کاکاوند به تشریح نتایج حاصل از اجرای مرحله هفتم طرح آرامش در شهر پرداخت و خاطرنشان کرد: از زمان اجرای این طرح، ظرف ۴۸ ساعت، با تلاش و پیگیری همکارانمان در رده های تخصصی پلیس مبارزه با موادمخدر سراسر کشور و نیز همکاری سایر رده‌های انتظامی، بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ نفر معتاد متجاهر و ۳ هزار و ۷۰۰ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در معابر عمومی و نقاط آلوده شهرها، جمع آوری و دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با بیان اینکه در این طرح بیش از چهار تن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: تعداد ۳۰ باند قاچاق مواد مخدر منهدم و ۱۶۸ نفر قاچاقچی و ۲۱۱۸ نفر از افراد نگهدارنده، حمل کننده و ... نیز دستگیر و ۴۹ باب منازل و پاتوق های پلاک قرمز هم پلمب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha