• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403030100317
  • خبرنگار : 71584

تغییر شرکت طرف قرارداد بیمه‌تکمیلی بازنشستگان کشوری/ درخواست برقراری و انصراف تا پایان مرداد

تغییر شرکت طرف قرارداد بیمه‌تکمیلی بازنشستگان کشوری/ درخواست برقراری و انصراف تا پایان مرداد

درحالیکه طی ادوار گذشته صندوق بازنشستگی کشوری جهت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان خود با شرکت آتیه‌سازان حافظ طرف قرارداد بود اما از این پس شرکت «بیمه ملت»، خدمات بیمه تکمیلی درمان را به بازنشستگان کشوری ارائه می‌کند.

به گزارش ایسنا،‌ شرکت «بیمه ملت» درحالی برنده مناقصه ارائه خدمت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری برای سال ۱۴۰۳ شده است که پیش از این شرکت آتیه‌سازان حافظ سال‌ها ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان را بر عهده داشت.

اما براساس اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری و طبق نامه کمیسیون معاملات این صندوق، «شرکت بیمه ملت» به عنوان برنده مناقصه عمومی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ اعلام شده است و در این راستا، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران متقاضی این خدمت می‌توانند برای ثبت آنلاین «درخواست برقراری و انصراف» از اول خردادماه به مدت سه ماه تا ۳۱ مردادماه طبق سنوات گذشته اقدام کنند.

براین اساس، بازنشستگان می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت‌نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع‌رسانی (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند.

اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش اسناد درمانی مربوط به سال ۱۴۰۳ متعاقباً به اطلاع بازنشستگان خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۴ ۱۰:۲۸

م الان فروردین رفتم آزمایش پول داد برج۷هر سال بیمه تکمیلی سال بعد را تعیین کنید که بازنشسته بلا تکلیف نمایند الان برج ۳است هنوز بیمه تکمیلی پول نداده است و

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۴ ۱۰:۳۱

هر سال باید قبل از سال بیمه تکمیلی مشخص بشه نه الان نباید در بیمه تکمیلی وفقه باشد هر سال برج۸ اقدام کنید برای سال آینده کهاز اول سال بازنشسته سر گردان نباشد اندکی حقوق می‌دهند آن هم خرج درمان کند الان برج ۳است هنوز بیمه تکمیلی تعیین تکلیف نشه