• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403030100404
  • خبرنگار : 50046

استاندار خبر داد

افتتاح ۲۰۲ کلاس درس در خراسان شمالی در دولت سیزدهم

افتتاح ۲۰۲ کلاس درس در خراسان شمالی در دولت سیزدهم

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از افتتاح ۲۰۲ کلاس درس در این استان در دولت سیزدهم خبر داد.

محمدرضا حسین‌نژاد امروز (اول خرداد ماه) در مراسم بزرگداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش در مسجد انقلاب بجنورد به تشریح فعالیت‌های دولت سیزدهم پرداخت و اظهار کرد: اکنون ۸۰ پروژه شامل ۳۸۰ کلاس درس در استان در حال اجراست.

وی گفت: علاج بخشی سد بیدواز اسفراین از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۰ فقط ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته بود که با توجه ویژه دولت سیزدهم برای تکمیل این پروژه، ۱۸۰ میلیارد تومان اختصاص یافت و این پروژه به پایان رسید.

حسین‌نژاد بیان کرد: قبل از فعالیت دولت سیزدهم روند پیشرفت فیزیکی سد گلمندره پایین بود و در دولت سیزدهم ۶۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافت و سد به مرحله آبگیری رسید.

وی ادامه داد: انتقال پساب از شهر بجنورد به مجتمع پتروشیمی خراسان از دیگر پروژه‌هایی بود که در دولت سیزدهم در این استان اجرا شد، انجام این پروژه موجب می‌شود ۵.۵ میلیون مترمکعب آبی که در این واحد تولیدی استفاده می‌شد، آزاد شود و برای شرب به آب بجنورد اضافه شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: اجرای سراسری شبکه فیبر نوری به طول ۶۵۰ کیلومتر و افتتاح آن در دولت سیزدهم انجام شد.

به گفته وی، احداث و آسفالت ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی خراسان شمالی از دیگر پروژه‌هایی بود که در این دولت اجرا شد و عقب‌ماندگی استان در راه‌های روستایی کاهش یافت و به هشت درصد رسید.

حسین نژاد بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاری خارجی به میزان ۲۷۲۵ هزار دلار، افتتاح ۶۰ زمین چمن مصنوعی، پنج استخر از دیگر اقداماتی بوده که در این مدت انجام شده است.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم توجه زیادی به تکمیل زیرساخت‌ها شده و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار این دولت بوده است.

به گزارش ایسنا، امروز مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه در مسجد انقلاب با حضور مسؤولان و مردم برپا شد و چهار قاری به قرائت قرآن کریم پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha