• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403030100528
  • خبرنگار : 71480

در پایان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید کشورمان

استقبال از پیکر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران

استقبال از پیکر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران

پیکر رییس جمهور و همراهان شهیدش در آخرین سفر استانی به آذربایجان شرقی، وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد .

به گزارش ایسنا، بعد از ظهر امروز  پس از پایان مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش جهت انتقال به قم وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

همزمان با ورود پیکر این شهدا به فرودگاه مهر آباد محمد مخبر سرپرست قوه مجریه و آیت الله محسن قمی معاون ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری به استقبال پیکر این شهدا رفتند و  با نواخته شدن سرود ملی کشورمان و ادای احترام اعضای دولت و  مسوولان کشوری و لشکری حاضر در مهرآباد به این شهدا، پیکر رییس جمهور فقید کشورمان و همراهانش با مارش نظامی بر روی شانه‌های دژبان ارتش جهت انتقال به خودروهای در نظر گرفته شده برای انتقال به قم و طواف در حرم حضرت معصومه (س)تشییع شد.

با ورود پیکر شهدای خدمت به مهرآباد سرتیپ محمد رضا حسینی فرمانده دژبان ارتش گفت: در این حادثه، ملت ایران خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. رهبر معظم انقلاب درباره شهید رئیسی فرمودند که رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت.

وی افزود: شهید رئیسی فردی محبوب، خستگی ناپذیر، شجاع، جهادی، سید محرومان و سید شهیدان اهل خدمت بود. او بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد. هر زمان می خواستیم برای رییس جمهور مراسم بدرقه و استقبال برگزار کنیم، او می گفت که من راضی نیستم این جوانان در گرما و سرما بایستند. وقتی گاهی به اصرار من این مراسم برگزار می شد، رئیس جمهور از تک تک سربازان تشکر می کرد. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در جریان سانحه‌ای که برای بالگرد رئیس جمهور رخ داد، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امیر عبداللهیان ، آیت الله آل هاشم ، استاندار آذربایجان شرقی و سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری در حین خدمت‌رسانی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۱ ۱۵:۵۷

با سلام.من از دیروز که این خبر شنیدم بخدا خیلی ناراحت شدم چون من یک کارگر ساده هستم واقعا شهید عزیز حامی مظلومین خدمتگزار مردم و پشتیبان قشر فقیر جامعه بود و فساد و رشوه تبانی رو ازبین برد و خداوند ایشان و همراهانشان را قرین رحمت و همنشین با سردار شهیدان امام حسین بگرداند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۱ ۱۶:۲۴

روحشان شاد یادشان هرگز فراموش نخواهد شد نمیخوام باور کنم فقط میدونم دلم ترکید وغصه خوردم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۱ ۱۶:۳۵

خدا رحمت کنه خوشا بحالشون که شهید شدن و در راه خدمت به مردم کشورشون رفتن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۱ ۲۰:۱۷

حقا که خادم الرضا بودی. مهربانیت را از امام رئوف به ارث برده بودی. در دهه شصت شهید بهشتی را سید مظلومان نامیدیم در سده چهاردهم بکار بردن واژه سید مظلومان شایسته تر از شما کسی نبود. خیلی نویسنده خوبی نیستم و نمیتوانم همه شایستگیهای شما را بیان کنم. سید اولاد زهرا (س) منو ببخش. نامت جاودانه شد. بزرگیت همینا بس که دو میلیارد انسان روی کره زمین به احترامت ایستادند و از ظلم ستیزیت همینا بس که فلسطینیان با آن همه درد و رنج و مشقت برایت دعا کردند و به احترامت ایستادند. مردمی بودنت همینا بس که جمعیت میلیونی امروز برای ادای احترام به شما و همراهان شهیدت به خیابانها و جاده ها امدند کارگران آمدند کشاورزان امدند جنوب شهریها امدند دانشگاهیان امدند کارمندان امدند همه امدند جذبه این حضورها چیزی نبود جز خلوص نیت شما . سید الرئیس خدا حافظ

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۲ ۱۱:۰۰

خدارحمت کند سید مبارز با فساد راحقا که خادم اقا امام رضا بودی سید مظلوم