• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403030100546
  • خبرنگار : 30058

مستند چهره در اردبیل رونمایی شد

مستند چهره در اردبیل رونمایی شد

ایسنا/اردبیل مستند چهره ویژه ناخدا هوشنگ صمدی فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش در آزادسازی خرمشهر در اردبیل رونمایی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مصلح‌نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی اول خرداد در مراسم بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه محقق اردبیلی صفت مشترک شهدای خدمت را خادم امام رضا(ع) و رضوی بودنشان دانست و گفت: مشروعیت ما خادمین نظام در گرو تنفیذ سکاندار این نظام است.

وی افزود: بزرگترین خصیصه شهید رئیسی این بود که پا بر نفسانیت خود و مستانگی قدرت ‌گذاشت تا ذره‌ای غبار نگرانی بر سکاندار انقلاب‌اسلامی ننشیند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه شهید رئیسی اجازه نداد ذره‌ای زاویه بین خود و مولایش ایجاد شود، ادامه داد: خدا به واسطه این ولایت‌مداری و اخلاص، کوه‌های ورزقان را گلستان سقوط اینان قرار داد تا به فیض عظیم شهادت نائل آیند.

وی گفت: شهدای خدمت رسم سربازی و بندگی را به جا آوردند و به اوج آرزوهایشان یعنی شهادت رسیدند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: شهید رئیسی رفت تا با زبان بی‌زبانی به ما بگوید با همان اطاعت‌پذیری از خدایی که با توکلتان خرمشهر را آزاد کرد، با فرماندهی کل قوا خرمشهرها را فتح خواهیم کرد.

ناخدا هوشنگ صمدی فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش در آزادسازی خرمشهر نیز با بیان اینکه در صورت لزوم باز هم تا پای جان برای ایران خواهیم جنگید و باکی از شهادت در راه وطن نداریم، به خاطره گویی از عملیات فتح خرمشهر و تکاوران نیروی دریایی پرداخت.

گفتنی است در این مراسم که با حضور فرماندار، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، از مستند چهره به تهیه کنندگی حوزه هنری استان اردبیل و کارگردانی شاهد مجتهدزاده با همکاری دامون نوری و ناخدا شکری رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha