• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030100548
  • خبرنگار : 50649

شهردار شهر کازان روسیه:

کازان روسیه با مردم ایران در سوگ است

کازان روسیه با مردم ایران در سوگ است

ایسنا/فارس شهردار شهر کازان روسیه در پیام مکتوب به محمدحسن اسدی شهردار  شیراز ضمن ابراز تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی با مردم ایران گفت: رئیس‌جمهور «سید ابراهیم رئیسی» نقش ارزنده‌ای در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران ایفا کرد.

ایلسور متشین، شهردار شهر کازان روسیه امروز، اول خردادماه در پیام مکتوب به محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز ضمن ابراز تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی با مردم ایران گفت: رئیس‌جمهور «سید ابراهیم رئیسی» نقش ارزنده‌ای در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران ایفا کرد.

شهردار کازان در پیام خود به شهردار شیراز اظهار کرد: به نمایندگی از شورای شهر، کمیته اجرایی و شهروندان کازان، مراتب تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی خود را بابت فقدان سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور،  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، تقدیم دوستان، بستگان و مردم عزیز ایران می‌کنم.

ایلسور متشین با تاکید بر نقش ارزنده رئیس‌جمهور سید ابراهیم رئیسی در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران افزود: ایشان به‌عنوان یک سیاستمدار و رهبر برجسته، سزاوارانه مورد احترام هموطنان خود بود و اعتبار ویژه‌ای در سطح بین‌المللی داشت.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور «سید ابراهیم رئیسی» سهم بسزایی در توسعه روابط ایران و روسیه داشت و نه‌تنها یک چهره سیاسی ممتاز که یک شخصیت جامع و الگویی برای انسان‌ها بود.

ایلسور متشین اظهار کرد: در این لحظات سخت و دشوار، ضمن اعلام مراتب همدردی صمیمانه و حمایت خود به خانواده درگذشتگان این حادثه و مردم ایران، برای همه در برابر این فقدان غیرقابل‌جبران، قدرت معنوی آرزومندم. کازان نیز با مردم ایران در سوگ است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، دپارتمان روابط خارجی نانجینگ چین نیز با ارسال پیامی به اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، مراتب تسلیت قلبی و همدردی عمیق شهرداری و شهروندان شهر متبوع خود را بابت حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha