• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403030100549
  • خبرنگار : 50123

یک منتخب مجلس:

آیت‌الله رئیسی توانست ایران را به بسیاری از کشورهای دنیا نزدیک کند

آیت‌الله رئیسی توانست ایران را به بسیاری از کشورهای دنیا نزدیک کند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده منتخب مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی تعامل با دنیا را سرلوحه کار خود قرار داده بود، به گونه‌ای که توانست ایران را به بسیاری از کشورهای دنیا نزدیک کند، به معنای واقعی براساس دیپلماسی عزت، حکمت، مصلحت، اقتدار و انقلابی نه دیپلماسی التماسی به دنبال تعامل با دنیا بود.

حمیدرضا عزیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی به عنوان شخصیت حقیقی انسانی پاکدست، باتقوا و مومن و از نظر حقوقی انسانی صادق، حقیقت‌جو و حقیقت‌گو بود.

وی افزود: شخصیتی که در همه امور به خدا توکل داشت، یعنی این اعتقاد را داشت که تنها کارها با برنامه و مدیریت علمی با توکل به خدا، حرکت جهادی و تلاش پیش می‌رود که این مساله از ابعاد شخصیتی ایشان بود، اعتقاد داشت با حداقل‌ها و با دلسوزی و مردم دوستی کارها انجام می‌شود.

عزیزی ادامه داد: علاقه بسیاری به مردم داشت گرچه شعار دولت سیزدهم را بر مبنای دولت قوی و مردمی نام نهاد، به هر کجا سفر می‌کرد و بین مردم حاضر می‌شد استقبال خوبی از سوی مردم صورت می‌گرفت، شخصیتی شایسته، مردمی و خداترس بود و اعتقاد داشت دولت باید به معنای واقعی جهادی و انقلابی باشد.

وی بیان کرد: کسی که شب و روز نمی‌شناخت و دائم برای عملیاتی کردن برنامه‌های دولت در تلاش بود، تعامل با دنیا را سرلوحه کار خود قرار داده بود، به گونه‌ای که توانست ایران را به بسیاری از کشورهای دنیا نزدیک کند، حتی به دنبال تعامل با کشورهای غربی بود، به معنای واقعی براساس دیپلماسی عزت، حکمت، مصلحت، اقتدار و انقلابی نه دیپلماسی التماسی به دنبال تعامل با دنیا بود.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی کارهای بسیاری همچون احیای بسیاری از کارخانجات راکد را پیگیری کرد، گفت: اگرچه مشکلاتی در کشور وجود داشت اما همه آن‌ها مربوط به دولت سیزدهم نبود، از طرفی برخلاف وجود برخی ضعف‌های اقتصادی؛ شخصیتی بسیار قابل احترام، جهادگر، مردمی، ولایتمدار واقعی و خادم امام رضا(ع) بود.

عزیزی افزود: از صمیم قلب ناراحتیم و این ضایعه برای کشور بسیار سخت و دردناک است، اما قطعا این مساله را پشت سر خواهیم گذاشت و اعتقاد داریم شهادت آیت‌الله رییسی به همدلی سیاسی و وحدت ملی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha