• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403030100553
  • خبرنگار : 90047

رقابت‌های فانکشنال فیتنس قهرمانی آسیا - تاشکند

اهدای مدال‌های تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران به رییس جمهور و همراهانش

اهدای مدال‌های تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران به رییس جمهور و همراهانش

تیم‌های ملی فانکشنال فیتنس زنان و مردان در رقابت‌های قهرمانی آسیا تاشکند موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدند و مدال‌های خود را تقدیم شهدای خدمت کردند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فانکشنال فیتنس مردان و زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا تاشکند موفق به کسب یک مدال طلا تیمی در بخش دو نفره مردان، دو مدال نقره در بخش تیمی و انفرادی بانوان و دو مدال برنز در بخش انفرادی بانوان شدند.

تیم ملی فانکشنال فیتنس مردان ایران که برای اولین بار توسط فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی به مسابقات قهرمانی آسیا تاشکند اعزام شد، در بخش دو نفره در سطح RX (سطح پیشرفته) توسط عباس اقبالی و محمد بیگلو به مدال طلا دست یافت و تیم‌های ملی قرقیزستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.

همچنین تیم ملی بانوان فانکشنال فیتنس ایران در بخش تیمی به مدال نقره رسید و یک مدال نقره و دو مدال برنز انفرادی را در این دوره از رقابت‌ها کسب کرد.

در پایان این رقابت‌ها، تیم‌های ملی فانکشنال فیتنس مردان و بانوان ایران مدال‌های خود را به رییس جمهور شهید و همراهانش تقدیم کردند.

فهرست اعضای اعزامی تیم‌های ملی آقایان و بانوان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا تاشکند ۲۰۲۴ در ادامه آمده است:

آرمین رجبی، سعید رحیمی، حسن آقایی، عباس خزلی و فرشید عمارلو (در بخش انفرادی)، عباس اقبالی قهاری و محمد بیگلو (بخش تیمی دو نفره)، هانیه حسینی، راضیه زارعی، مهسا یادسار، سما زاذعی، زهرا بهرامی و زینب عبدلی و وحیده آقایی (بخش تیمی دو نفره) ورزشکاران اعزامی به این مسابقات بودند که هدایت تیم مردان و زنان را عادل رحیمیان (سرمربی) و عباس منوچهری و پویا کوهی (مربیان)، ابریشم ارجمند خواه (سرمربی) و کیمیا هاشمی و ماه فروغ صفاری (مربیان) و عسگر آزادیان و ندا مطلبی (سرپرست تیم مردان و زنان ) را برعهده داشتند.

اهدای مدال‌های تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران به رییس جمهور و همراهانش

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha