• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403030100573
  • خبرنگار : 50026

استاندار خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی آماده برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله شهید رئیسی است

خراسان جنوبی آماده برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله شهید رئیسی است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه ریری‌های انجام شده مردم خراسان جنوبی آماده برگزاری مراسم باشکوهی برای تشییع پیکر آیت الله رئیسی هستند.

جواد قناعت صبح امروز یکم خرداد در جلسه برنامه ریزی مراسم شهادت آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه این جلسه برای مشخص شدن سیاست های کلی مراسم برگزار شده، بیان داشت: برگزاری این مراسم کار بزرگ ملی و فرا ملی است لذا باید به شکل ویژه برگزار شده و دستورالعمل ها و مصوبات مورد نظر به خوبی در این زمینه اجرا شود.

وی بر ضرورت اجرای طرح های ابتکاری در این مراسم هم تأکید کرد.

استاندار با اشاره به تشکیل کمیته‌های شش گانه در این زمینه، اظهار داشت: در همه برنامه ریزی ها باید تلاش شود تا حضور تشکل های مردمی برای برگزاری این مراسم پر رنگ باشد.

قناعت  ضمن دعوت از مردم استان های همجوار خراسان جنوبی برای حضور در مراسم تشییع پیکر آیت الله شهید رئیسی خاطر نشان کرد: باید تلاش شود تا مراسم خیلی فاخر و با شکوه و بدون هیچ مشکلی برگزار شود .

وی با تأکید بر اینکه باید مراسمی در خور شأن و جایگاه آیت الله رئیسی در مرکز استان داشته باشیم، اظهار داشت: مسئولان کمیته ها باید با مدیریتی که انجام می دهند از ظرفیت های مردمی به خوبی برای برنامه ریزی در این خصوص استفاده کنند.

استاندار ادامه داد: هلال احمر ، راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروی انتظامی و ... باید با بسیج همه امکانات خود در مسیرهای منتهی به بیرجند مستقر شوند و بخش بهداشت و درمان استان هم  آمادگی کاملی را در این خصوص داشته باشد.

قناعت متذکر شد: هر چند چهارشنبه تعطیل رسمی است اما همه دستگاه‌های استان برای برگزاری مراسم در آماده باش کامل هستند.

به گفته وی؛ جزئیات برگزاری این مراسم بعد از نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.
 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha