• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403030100578
  • خبرنگار : 30147

یک پژوهشگر حوزه دین:

خون شهید رئیسی محور خدمت به مردم را تقویت خواهد کرد

خون شهید رئیسی محور خدمت به مردم را تقویت خواهد کرد

ایسنا/خراسان رضوی یک پژوهشگر حوزه دین گفت: خون شهید رئیسی محور خدمت به مردم، رونق اقتصاد و تولید را تقویت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمدهادی صالح پرور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شخصی که خط حرکتش خدمت و قوت قلب محرومان باشد سرنوشتی جز این نخواهد داشت، علیرغم اینکه دشمنان، خناثان و بدخواهان نظام تمام تلاششان را کردند تا سید محرومان و شهید جمهور را تخریب کنند اما نه تنها نتوانستند بلکه خداوند عزت هم داد.

صالح پرور خاطرنشان کرد: اگر خون حاج قاسم و شهید زاهدی محور مقاومت را آبیاری و تقویت کرد، خون شهید رئیسی محور خدمت به مردم، رونق اقتصاد، تولید و مبارزه با فساد را تقویت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی در دهه کرامت رئیس جمهور شد و بعد از سه سال نوکری و خدمت در روز ولادت، خدمتش را با خون امضاء کرد در واقع این هدیه امام رضا (ع) به ملت ایران بود.

این پژوهشگر حوزه دین اظهار کرد: شهید رئیسی و خونش عیدی امام رضا به ملت ایران بود، اگر چشممان اشک بار است اما قلبمان پر از امید و شور و شعف است که مسیر جمهوری اسلامی ایران به بهترین شکل و نحو ممکن جلو خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه هر کس خالصانه شب و روزش را وقف ملت کند خداوند او را می‌برد، گفت: مردم از این به بعد دستاوردها، خصوصیات و خدماتی را که شهید آیت‌الله رئیسی برای این کشور انجام داد را خواهند شناخت.

صالح پرور با بیان اینکه در تاریخ ایران رئیس جمهوری با این سرنوشت نداشتیم، اظهار کرد: قطعاً به عنایت امام رضا (ع) آینده درخشان‌تر و موفق‌تر خواهد بود و افرادی از این خاک بیرون خواهند آمد که نخواهیم توانست تصورش را هم بکنیم.

وی افزود: با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب در امور اجرایی کشور ذره‌ای خلل ایجاد نخواهد شد، الان وقت جهاد تبیین است، باید بیش از این سه سالی که گذشت و کارهای انجام شده در حوزه‌های اشتغال، ایجاد انرژی، ارتباط با سایر کشورها، صادرات، کاهش اتکاء به نفت، احیای صنایع و...را روایت کنیم.

صالح پرور با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی حرف زدن با دنیا را یاد دنیا دادند، گفت: هرچه اقداماتی که طی این سه سال انجام شده را روایت کنیم بازهم کم است.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی برای نابودی ریشه فساد جانش را گذاشت، اذعان کرد: آیت‌الله رئیسی شهید راه خدمت و مایه امید کشور در عرصه‌های مختلف بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha