• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۵:۱۰
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1403030100588
  • خبرنگار : 71664

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور:

دولت سیزدهم توانست چالش‌های گذشته سلامت را مرتفع کند/ فقدان رییس‌جمهور غمی بزرگ و سنگین است

دولت سیزدهم توانست چالش‌های گذشته سلامت را مرتفع کند/ فقدان رییس‌جمهور غمی بزرگ و سنگین است

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه دولت توانست چالش‌های گذشته سلامت را مرتفع کند، گفت: بررسی‌ کارنامه عملکرد دولت سیزدهم در حوزه سلامت بیانگر اقدامات خوب در این حوزه است. به طور مثال، درمان رایگان کودکان کمتر از هفت سال در مراکز درمانی دولتی و دانشگاه‌های علوم‌پزشکی بخشی از فعالیت‌های مثبت دولت به حساب می‌آید.

محمدحسین زارع‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اقدامات دولت سیزدهم در حوزه سلامت خوب ارزیابی می‌شود، ادامه داد: اقدامات دولت در حوزه سلامت فقط به درمان رایگان کودکان کمتر از هفت سال محدود نمی‌شود بلکه اقداماتی در زمینه افزایش جمعیت و قانون جوانی جمعیت، بخش دیگری از فعالیت‌های دولت به حساب می‌آید؛ به نحوی که درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفته است. 

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه اقدامات  دولت سیزدهم را مثبت ارزیابی می‌کنم، خاطرنشان کرد: اگرچه اقدامات دولت سیزدهم در حوزه سلامت خوب قلمداد می‌شود اما حجم کار بسیار زیاد است و باید نظام مسائل حوزه سلامت را بار دیگر بازبینی کرد و پیگیر مسائل باقیمانده شد تا اقدامات انجام‌شده در دولت آتی تداوم داشته باشد. 

وی درباره حادثه بالگرد رییس‌جمور شهید گفت: طی دو روز گذشته، متاسفانه اخبار نگران‌کننده حادثه منتشر شد و خبر از دست‌دادن رییس‌جمهور و همراهان ایشان بسیار ناگوار است. فقدان رییس‌جمهور، یک غم بزرگ و سنگین به حساب می‌آید. 

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور درباره عملکرد دولت سیزدهم گفت: دولت توانست چالش‌های گذشته  را مرتفع کند و در مسیر بهبود قرار گیرد. حادثه از دست‌دادن رییس‌جمهور، خسارت جبران ناپذیری را برای کشور رقم می‌زند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha