• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403030100600
  • خبرنگار : 71676

کروس: وداع در اوج هدف اصلی‌ام بود

کروس: وداع در اوج هدف اصلی‌ام بود

هافبک آلمانی باشگاه رئال مادرید در تصمیمی ناگهانی و درست زمانی که رسانه‌ها از تمدید یک ساله قراردادش خبر می‌داند، اعلام کرد در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، ستاره ژرمن‌ها در بیانیه‌ای تصمیمش را برای هواداران رئال مادرید شرح داد: « ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۴ روز پیوستن من به رئال مادرید؛ روزی که زندگی‌ام تغییر کرد؛ زندگی من به عنوان یک فوتبالیست و به‌ویژه به عنوان یک فرد. این شروع فصل جدیدی در بزرگ‌ترین باشگاه جهان بود. پس از ۱۰ سال، در پایان فصل همه چیز به پایان می‌رسد. هرگز آن دوران موفق را فراموش نمی‌کنم! به‌ویژه از همه کسانی که با آغوشی باز از من استقبال و به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم. اما به‌خصوص مایلم از شما مادریدی‌های عزیز به خاطر محبت‌تان از روز اول تا آخرین روز تشکر کنم. در عین حال این تصمیم به این معنی است که دوران حرفه‌ای من به عنوان یک فوتبالیست فعال در تابستان پیش رو و پس از یورو ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید.

او در پایان گفت: همان طور که همیشه گفته‌ام‌ رئال مادرید آخرین باشگاه من است و خواهد بود. خوشحال و مفتخرم که در ذهنم زمان مناسبی برای تصمیم‌ام پیدا کردم و توانستم آن را خودم انتخاب کنم. هدف من همیشه این بود که کارم را در اوج عملکردم به پایان برسانم. از حالا به بعد فقط یک فکر اصلی در ذهن من وجود دارد: برای پانزدهمین قهرمانی اروپا بجنگیم!

زنده‌باد مادرید!»

رئال مادرید خطاب به کروس:
تو همیشه نماینده ارزش‌های این باشگاهی!

رئال مادرید در واکنش به خداحافظی یکی از اسطوره‌هایش بیانیه‌ای را صادر کرد. در این بیانیه آمده است: «رئال مادرید می‌خواهد قدردانی و علاقه‌اش را به تونی کروس، بازیکنی که در حال حاضر بخشی از تاریخ رئال مادرید و یکی از اسطوره‌های بزرگ فوتبال ما و جهان است، ابراز کند.

تونی کروس سال ۲۰۱۴ به باشگاه ما آمد و در یکی از موفقیت‌آمیزترین مراحل تاریخ ۱۲۲ساله رئال مادرید، بازیکنی اساسی بوده است. در طول ۱۰ فصلی که او از پیراهن ما دفاع کرده است، تاکنون در ۴۶۳ مسابقه به ۲۲ عنوان قهرمانی دست یافته است: چهار جام اروپا، پنج جام جهانی باشگاه‌ها، چهار سوپرجام اروپا، چهار لیگ، یک جام پادشاهی و چهار سوپرجام اسپانیا. تونی کروس علاوه بر عناوینی که با رئال مادرید به دست آورد، با تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قهرمان جهان شد. او با بایرن‌ مونیخ یک جام اروپا، یک جام باشگاه‌های جهان، یک سوپرجام اروپا، سه بوندسلیگا، سه جام حذفی آلمان و دو سوپرجام آلمان را به دست آورد. تونی کروس به خاطر عالی‌بودن فوتبالش و به عنوان بازیکنی که همه چیز را برای این پیراهن داده است و همیشه نماینده ارزش های رئال مادرید است، برای همیشه در قلب همه بازیکنان مادرید باقی خواهد ماند.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، نیز گفت: تونی کروس یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ رئال مادرید است و این باشگاه همیشه خانه او بوده و خواهد بود. رئال مادرید برای او و تمام خانواده‌اش در مرحله جدید زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha