• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403030100797
  • منبع : نمایندگی خوزستان

شهردار اهواز:

شهید رئیسی در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد

شهید رئیسی در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد

ایسنا/خوزستان شهردار اهواز در پیامی، شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه را تسلیت گفت.

در پیام رضا امینی، شهردار اهواز آمده است: شهادت خادم الرضا، اسطوره خدمت، مجاهد صدیق و با اخلاص، رئیس جمهور اسلامی ایران حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم رئیسی در راه خدمت به مردم شریف ایران، ملتی را در اندوه فرو برد و داغدار کرد.

رئیس جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیرمان همراه جمعی از یاران انقلاب در حین خدمت به درجه رفیع شهادت نائل گردید. ایران اسلامی امروز محزون و عزادار مردی بزرگ و خدمتگزاری صمیمی است که اقصی نقاط خاک وطن گواهی است بر مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌دریغش.

آیت‌الله رئیسی رحمه‌الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای مصمم، همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاش می‌کرد و دغدغه‌مندانه مسائل را تا حصول نتیجه رصد و پیگیری می‌کرد. او شیفته خدمت بود و با رنگ و بوی خدایی و فارغ از تعلقات مادی، تمام تلاش و همت خود را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معطوف داشت.

اینجانب شهادت اندوه بار این روحانی روشن ضمیر، مجاهد نستوه، خادم الرضا، رئیس جمهور محبوب، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رحمه‌الله علیه را به محضر شریف امام زمان (عج) و نایب بر حقش، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (ادام الله ظله الشریف)، امت اسلامی و ملت شریف ایران، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان ایشان تسلیت عرض می‌کنمو رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت دارم.

همچنین مراتب تأثر خود را از عروج ملکوتی دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر پرتلاش و ولایی امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه با اخلاص تبریز و استاندار خلاق و ساعی استان آذربایجان شرقی، سردار موسوی سرتیم حفاظت ریاست جمهوری و کادر پروازی که همراه با رئیس جمهور عزیز در حین ماموریت به لقاالله پیوستند، اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسؤولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. از خداوند متعال غفران و رحمت واسعه و همنشینی با اولیالله را برای آن خدمتگزاران بزرگوار و صبر و سلامتی برای بازماندگان مسألت دارم. انشاءالله با وجود پرخیر و برکت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای این روزها را نیز پشت سر خواهیم گذاشت و با حفظ انسجام و همدلی اجازه نخواهیم داد در روند اجرایی امور وقفه ای ایجاد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha