• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403030100807
  • خبرنگار : 71661

ردپای سرویس‌های امنیتی اسرائیل در حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های بشردوستانه غزه

ردپای سرویس‌های امنیتی اسرائیل در حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های بشردوستانه غزه
تخریب کمک‌های بشردوستانه غزه توسط صهیونیست‌های افراطی

این روزها تصاویر حمله صهیونیست‌های افراطی به محموله‌های کمکی غزه در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود؛ اما یک رسانه انگلیسی امروز (سه‌شنبه) گزارش داد دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی موقعیت مکان این محموله‌ها را به صهیونیست‌های افراطی اطلاع می‌دهند تا آن‌ها به کامیون‌ها حمله کنند.

به گزارش ایسنا، روزنامه گاردین امروز گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی اطلاعات کامیون‌های کمک‌رسانی به غزه از جمله موقعیت مکانی آن‌ها را به‌صورت مخفیانه به شهرک‌نشینان صهیونیست انتقال می‌دهد تا آن‌ها محموله‌های کمکی را تخریب کنند.

پیام‌های گروه‌های اینترنتی که به رویت گاردین رسیده، نشان می‌دهد نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی سعی دارند با این کار، تحویل محموله‌های بشردوستانه به غزه را با مشکل مواجه کنند. برخی از صهیونیست‌ها در توجیه این اقدام خود به گاردین گفتند این محموله‌ها به دست غیرنظامیان غزه نمی‌رسد و توسط نیروهای حماس استفاده خواهد شد.

رانندگان خودروهای حامل کمک‌های بشردوستانه حملات شهرک‌نشینان به خودروهای خود را مصداق «بربریت» توصیف کرده و گفتند نیروهای امنیتی صهیونیست که برای حفاظت از محموله‌ها در آنجا حضور داشتند، هیچ تلاشی برای مقابله با حملات شهرک‌نشینان انجام ندادند.

یک راننده که اخیراً خودروی وی هدف یورش صهیونیست‌های افراطی واقع شد، به گاردین گفت: «همکاری کاملی میان شهرک‌نشینان و ارتش اسرائیل وجود دارد. ما از اینکه ارتش هیچ‌گونه حفاظتی از ما نکرد، بهت‌زده و متعجب شدیم. این در حالی است که آن‌ها در آنجا بودند و آنچه را که در حال رخ دادن بود، می‌دیدند. ارتش در خدمت شهرک‌نشینان بود.»

رژیم صهیونیستی در جنگ غزه این باریکه را محاصره کرده هدف خود از این جنگ را نابودی حماس عنوان کرده است؛ حال‌آنکه ممانعت از تحویل کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان فلسطینی هیچ ارتباطی با نابودی حماس ندارد.

گفتنی است که دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی اخیرا خواستار صدور حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اتهام جنایت علیه بشریت شد. یکی از اتهامات این دو مقام صهیونیست تلاش آگاهانه آن‌ها برای ایجاد قحطی در غزه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha