• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403030100809
  • خبرنگار : 71951

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی

شهید رییسی بیش از ۷ هزار پروژه را احیا و راه‌اندازی کرد

شهید رییسی بیش از ۷ هزار پروژه را احیا و راه‌اندازی کرد

ایسنا/تهران آیین سوگواری شهادت رئیس جمهور و همراهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت برگزار شد.

 آیین سوگواری شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هئیت همراه او امروز، اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور هیئت رئیسه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا، ‌قرچک و پاکدشت برگزار شد.

حجت الاسلام علی اصغر غلامی نوده مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت گفت: حضور پرشکوه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم، قدردانی و تجلیل از شهدای خدمت به نظام اسلامی و رئیس جمهور فقید است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه بالگرد رئیس جمهور در شمال غرب کشور، گفت: حضور پرشکوه دانشگاهیان دانشگاه آزاد در این مراسم، به نوعی قدردانی و تجلیل از خدمتگزاران به نظام اسلامی و رئیس جمهور فقید است.

غلامی افزود: آرزوی یک مسلمان، شهادت در راه خدا است و امروز شهدای خدمت این توفیق را به دست آورده‌اند.

شهید رییسی بیش از ۷ هزار پروژه را احیا و راه‌اندازی کرد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جامعه ایمانی اگر چنین ویژگی داشته باشد باید در بستر خود مردان بزرگ و پیمان پسند داشته باشند و چنین مردانی هیچگاه از پیمان و عهد خود عدول و بازگشت ندارند و شخصیت هایی سر برافراشته با اراده‌هایی بزرگ  است.

غلامی ادامه داد: خادم‌الرضا؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر، پرتلاش، مجاهد، انقلابی و مخلص که به جز خدمت به مردم به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کرد را از دست دادیم.

وی با برشمردن ویژگی‌های رئیس جمهور شهید اظهار کرد: سفرهای بی‌شمار و پی در پی استانی این مرد بزرگ برای حل مشکلات مردم بود و ساعت ها در میان مردم بود؛ حل مشکلات معیشتی کار هر کسی نیست.

وی افزود: عده ای از مومنین پیمان خاصی با خدای خود بسته‌اند و منتظرند که از ابتدای زندگی خود ضمن ماندن بر سر عهد و قرار خود و قدم گذاشتن بر مسیر جلب رضایت الهی و گذشتن از خاصه‌های خود گذشتند، خداوند پاداش آنان را در جایگاه و زمان ویژه به آن‌ها عطا می‌دهد.

این مسئول عنوان کرد: با وجود همه مسائل و مشکلات دنیوی، انسان‌های با اخلاصی در این زمان وجود دارند که خدمت به دیگران را سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهند؛ اجر و مزد آن‌ها شهادت است.

نماینده مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: زیباترین پاداش خداوند برای رییس جمهور فقید، شهادت بود کسی که بیش ۷ هزار پروژه خوابیده را احیا و راه‌اندازی کرد و ایام هفته و تعطیلات برایش معنا نداشت؛ از افتخارات نظام اسلامی بود؛ که از درون خود چنین افرادی را تربیت و معرفی کند تا به جامعه بشریت الگو دهی کند.

حجت الاسلام غلامی در پایان گفت: با توجه به اینکه مسیر انقلاب اسلامی با چنین افرادی گره خورده است ما هرگز نگران آینده نظام اسلامی نیستیم ولی ناراحت هستیم که چنین فرد با همراهان راستین را کنار خود داشتیم و قدردان نبودیم، امیدواریم خداوند در بهشت برین پاداش آن‌ها را عنایت فرماید.

شهید رییسی بیش از ۷ هزار پروژه را احیا و راه‌اندازی کرد

کیان پهلوان افشار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت در مراسم گرامی داشت و عزاداری شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جمع دانشگاهیان گفت: بسیار دردناک است که عزیزان خدوم و خدمتگذار خود را از دست دادیم و این ضایعه در ظاهر عمیق و خوفناک است ولی ما دلگرم به حضور مقام معظم رهبری هستیم که عمود خیمه نظام به دستان ایشان استوار مانده است.

وی افزود: باز هم رهبری معظم انقلاب اسلامی در بزنگاه‌ها و جاهایی که بعضا ما قطع امید و ناراحت هستیم با یک سخنرانی و دوراندیشی ما را امیدوار کرد و ثبات و امنیت و حس امید به آینده را به کشور تزریق کرد.

پهلوان افشار به خصوصیات اخلاقی آیت الله آل هاشم امام جمعه فقید و شهید تبریز از همراهان آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: رای بالای مردم به انتخاب آیت الله آل هاشم برای انتخابات خبرگان رهبری که در کشور بی‌نظیر بود؛ نشان دهنده سجایای اخلاقی ویژه ایشان بود که از جمله نداشتن محافظ، نگاه ویژه به جامعه فرهیخته دانشگاهی و حمایت و دغدغه ایشان از این قشر بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha