• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403030100818
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

سرمربی فصل بعد پرسپولیس/ یزدانی بدون تیلور طلا می‌گیرد؟

سرمربی فصل بعد پرسپولیس/ یزدانی بدون تیلور طلا می‌گیرد؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، جهت ادای احترام جامعه ورزش به خدمات ارزشمند آیت‌الله رئیسی،  کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به نام «خادم الرضا» نام گذاری شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که کمیته ملی المپیک به پاس زحمات و خدمات ارزشمند شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مجتهد و خدوم ایران که طی سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد، نام کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کاروان «خادم الرضا» نام گذاری کرد.

اظهار نظر کاپیتان نراتزوری درباره مهدی طارمی

کاپیتان آرژانتینی اینتر مهدی طارمی را مهاجمی بزرگ با توانایی‌های فنی بسیار بالا دانست. مهدی طارمی پس از درخشش در پورتو این تیم را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد. او روزهای بسیار خوبی را در پورتو گذراند و در پایان قراردادش تصمیم گرفت این تیم را ترک کند تا پیراهن اینتر، قهرمان سری A، را بپوشد.

لائوتارو مارتینس، کاپیتان آرژانتینی اینتر، به ستایش از مهدی طارمی پرداخت و تاکید کرد این مهاجم ایرانی کمک زیادی به نرآتزروی خواهد کرد. به نوشته اسپورت، مارتینس درباره طارمی گفت: طارمی کمک زیادی به اینتر خواهد کرد. من قبلا برابر طارمی بازی کرده و از او بازی‌های زیادی را دیده‌ام. او مهاجمی بزرگ و بسیار فنی است که سبک خاص خودش را دارد.

غیبت تکراری سرپرست استقلال روی نیمکت

سرپرست استقلال همچنان غایب نیمکت آبی‌پوشان است.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت که همچنان آتیلا حجازی سرپرست این تیم نمی‌تواند روی نیمکت آبی‌پوشان حضور داشته باشد.

مربیان تیم‌های پایه استقلال انتخاب شدند

مدیرآکادمی استقلال مربیان تیم‌های پایه این باشگاه را انتخاب کرد. محمد حسین ضیایی از سوی باشگاه استقلال به عنوان مدیر آکادمی انتخاب شد.

ضیایی چند روزی است که کارش را در آکادمی استقلال آغاز کرده و تمرینات تیم‌های مختلف پایه زیر نظر مربیان جدید برگزار می‌شود.

پائز: مقابل صربستان مبارزه می‌کنیم/ کولاکوویچ: بازی بزرگی با ایران داریم

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان با بیان این‌که مسابقه پیش‌رو بازی خیلی بزرگی برای ایران و صربستان است، گفت: در شروع لیگ ملت‌ها دو تیم باید با هم بازی کنند که رقابت بسیار مهمی برای هر دو تیم به حساب می‌آید.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال پنجشنبه سوم خرداد به مصاف صربستان می‌رود.  

پرسپولیس با اوسمار توافق کرد

باشگاه پرسپولیس با مربی برزیلی خود به توافق رسیده تا قرارداد او را تمدید کند. بعد از مذاکراتی که مدیران باشگاه پرسپولیس با اوسمار ویرا انجام دادند، حالا دو طرف به توافق نهایی رسیده‌اند تا قرارداد این مربی برزیلی با پرسپولیس تمدید شود.

باشگاه پرسپولیس در حال نگارش قرارداد توافق شده که به زودی این قرارداد به امضا برسد.

محرومیت هاشمی‌نسب تعلیق شد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال محرومیت مهدی هاشمی‌نسب را به حالت تعلیق درآورد.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نسبت به آن قسمت از رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محرومیت دو جلسه‌ای آقای مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه تجدیدنظرخواه از همراهی تیم و نیز پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی به جهت بدرفتاری نسبت به عوامل تیم ذوب آهن اصفهان با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. ولیکن به لحاظ فقدان سابقه محکومیت، مستنداً به ماده ۱۰۷ مقررات مذکور قرار تعلیق اجرای حکم یک جلسه از محرومیت فوق تا پایان نیم فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ صادر و اعلام می‌شود رأی صادره قطعی است.

نوشاد هم المپیکی می‌شود/ برای رسیدن به جمع ۱۰ تیم برتر جهان حمایت ویژه کنند

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد و نیما عالمیان هر دو نمایش خوبی داشتند و امیدوار هستیم در المپیک نتیجه خوبی بگیرند.

جمیل لطف‌الله نسبی در مورد عملکرد نوشاد و نیما عالمیان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا میانه ۲۰۲۴ که منجر به گرفتن سهمیه المپیک توسط نیما شد، در گفتگو با ایسنا بیان کرد: عملکرد نوشاد واقعا عالی بود و وظیفه‌ای که بر عهده او گذاشته شده بود را به خوبی انجام داد. نیما عالمیان هم درست است که در مرحله گروهی به عنوان نفر دوم صعود کرد اما در ادامه مسابقات خیلی خوب بازی کرد به ویژه در مقابل گراسیمینکو از قزاقستان که توانست بهترین بازی خودش را ارائه دهد و با نتیجه چهار بر دو پیروز شود.

لیگ ملت‌های والیبال از دریچه آمار/ عطایی روی آلکنو را سفید کرد!

بررسی آماری لیگ ملت‌ها نشان می‌دهد برزیل پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست و بدترین نتیجه ایران در ادوار مختلف این رقابت‌ها به دوره سرمربیگری بهروز عطایی برمی‌گردد.

۱۶ تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی از فردا (سه‌شنبه، اول خرداد) به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر تیم در هر هفته لیگ ملت‌ها در چهار مسابقه به میدان خواهد رفت.

تغییر ساعت هفته پایانی لیگ برتر فوتبال

ساعت برگزاری هفته پایانی لیگ برتر دست‌خوش تغییرات خواهد شد. هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، شنبه ۱۲ خرداد برگزار خواهد شد و تیم‌ها از ساعت ۲۰ آخرین بازی خود را در این فصل انجام خواهند داد.

جشن قهرمانی هم در تهران از بین تیم‌های استقلال یا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یا دستگردی برگزار خواهد شد که این در حالی است که فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهد شد و این موضوع باعث شده تداخل زمانی بین جشن قهرمانی یکی از این دو تیم با نیمه اول دیدار تیم‌های رئال مادرید و دورتموند به وجود بیاید.

علیرضا حیدری: یزدانی در نبود تیلور می‌تواند طلای المپیک بگیرد

پیشکسوت کشتی ایران و دارنده ۶ مدال‌ جهان و المپیک، با تاکید بر اینکه تیم خوبی در المپیک پاریس داریم، گفت: هدف دبیر این است که بار روانی کسب مدال را از روی بچه ها بردارد.

علیرضا حیدری در گفتگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از شرایط تیم ملی کشتی آزاد ایران در راه حضور در المپیک پاریس و از دست رفتن سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم، اظهار کرد: به اعتقاد من حضور نفراتی که شانس کسب مدال المپیک داشته باشند برای هر کشوری اهمیت بالایی دارد و اینکه ما در وزنی که شانس مدال نداشتیم به سهمیه نرسیدیم چندان اهمیتی ندارد. کشتی‌گیران شانس مدال در رده‌بندی نهایی تیم‌ها موثر هستند نه تعداد کشتی‌گیران اعزامی، کما اینکه در زمان ما کشوری مثل کوبا در مجموع ۴ سهمیه در کشتی می‌گرفت اما همان نفرات مدال می‌گرفتند و این کشور در جایگاه مدالی خوبی قرار می‌گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha