• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403030100862
  • خبرنگار : 71959

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در گفت‌وگو با ایسنا

مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی در اولویت شهید آیت‌الله رئیسی بود

مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی در اولویت شهید آیت‌الله رئیسی بود

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: شهید رئیسی در زمینه مبارزه با فساد، اقدامات بسیار موثری انجام داده بود.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان در سانحه هوایی گفت: اگر بخواهیم چند ویژگی برتر شهید عزیز و بزرگ شهید رئیسی را برشماریم؛ اولین ویژگی ایشان ولایت مداری بود. ولایت مداری در تمام اعمال و رفتار ایشان قابل مشاهده بود. ایشان ذوب در ولایت بود و این ویژگی ایشان کاملا عملی بود و ظاهری نبود.

وی افزود: دومین ویژگی ایشان اخلاص بود. در جلسه‌ای که با ایشان داشتیم متوجه شدم ایشان واقعا قصد داشتند برای این مردم و این مملکت هر کاری که از دستشان برمی آید انجام دهند و از هیچ کاری دریغ نمی‌کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا کشور با اشاره به سومین ویژگی این شهید بزرگوار ادامه داد: رئیس جمهور شهید ما با تمام وجود درحال تلاش برای انجام امور ممکلتی بود و برای پیشرفت کشور به صورت شبانه روزی و بدون مرخصی و استراحت فعالیت می‌کرد. 

رحیمی با اشاره به اقدامت شهید رئیسی در حوزه پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در دوران ریاست جمهوری ایشان، دو نهاد مرتبط با پلیس در ریاست جمهوری تشکیل شد. اولین نهاد، مجموعه مبارزه با مفاسد اقتصادی بود که در دفتر خودشان و تحت نظر شخص رئیس جمهور ایجاد شد. دومین نهاد، مجموعه بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری بود که مردم می‌توانند با شماره  ۲۷۷۷ - ۰۲۱ تماس گرفته و گزارش‌های مستند خود درباره رشوه‌خواری و دیگر مفاسد و تخلفات اداری را ارائه کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا کشور ادامه داد: شهید رئیسی مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی را از جمله اولویت‌های خود می‌دانست و در این زمینه بسیار اقدامات مناسبی انجام داده بود. این روندی است که به طور جد در دوران ریاست ایشان آغاز شد و به امید خدا همچنان و با قوت نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha