• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۱
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403030200912
  • منبع : ریاست جمهوری

نخستین جلسه هیات دولت به ریاست سرپرست ریاست جمهور برگزار شد

نخستین جلسه هیات دولت به ریاست سرپرست ریاست جمهور برگزار شد

نخستین جلسه هیات دولت بعد از شهادت آیت الله رئیسی ساعت ۶ صبح امروز به ریاست سرپرست ریاست جمهوری و حضور تمامی اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمد مخبر در این جلسه حادثه جانگداز فقدان آیت الله رئیسی را حاوی دو پیام ویژه دانست و تصریح کرد: حجم استقبال از پیکر مطهر آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت در تبریز و قم و تهران نشان داد که آرمان های امام و رهبری و انقلاب اسلامی در جان مردم نشسته است و با هیچ حادثه ای خلل نمی پذیرد.
وی آیت الله رئیسی را تربیت شده مکتبی خواند که نماد انقلاب اسلامی است و ادامه داد: حادثه اخیر باعث شد نسبت به پایبندی مردم به آرمان ها و اهداف بزرگ نظام بیشتر نمایان شود .
مخبر پیام دیگر حضور انبوه مردم در مراسم های اخیر را به دست آوردن یک بینش عمیق برای خدمت در مسیر الهی دانست و اظهار داشت: آیت الله رئیسی بار دیگر به همه ما اثبات کرد که بزرگترین عمل صالح خدمت صادقانه به مردم در جهت رضایت خداست و اگر این مسیر را پیش برویم، عاقبت به خیر خواهیم شد.
سرپرست ریاست جمهوری در این جلسه هیات دولت مجددا از همه اعضا خواست که بدون تعلل و با همان روحیه همیشگی مشی رئیس جمهور فقید را ادامه دهند و در این مدت باقیمانده از دولت به مردم نشان دهند که ثمرات دولت آیت الله رئیسی چه نتایج بزرگی‌برای آینده ایران خواهد داشت.
وی با اشاره به حضور سران و مقامات و هیات های دیپلماتیک کشورهای دنیا در مراسم ادای احترام به آیت الله رئیسی، تصریح کرد: مقامات خارجی و هیات های دیپلماتیک و مهمان می بایست با همراهی وزرا و در نهایت احترام مورد توجه ویژه قرار گیرند و تکریم شوند.
مخبر همچنین با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در نشست سران برای انتخابات پیش رو به همه اعضای دولت تاکید کرد تا با تلاش حداکثری برای حفظ وفاق ملی و افزایش رضایت و مشارکت مردم تلاش کنند.
در این جلسه هیات دولت رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست وزارت امورخارجه گزارشی از نحوه استقبال از هیات های دیپلماتیک در برنامه امروز ارائه کردند.
در ادامه چند مصوبه پیشنهادی در خصوص تسهیل امور گمرکی در پایگاه های مرزی، حریم راه‌ها و موافقتنامه های همکاری های خارجی در دستور کار هیات دولت قرار گرفت و پس از بحث و بررسی تصویب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha