• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403030200957
  • خبرنگار : 50225

منتخب اهواز در مجلس دوازدهم:

شهید رئیسی توجه به محرومان را اولویت خود قرار داده بود

شهید رئیسی توجه به محرومان را اولویت خود قرار داده بود

ایسنا/خوزستان منتخب اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود و توجه به محرومان را در اولویت قرار داده بود.

سیدمحسن موسوی‌زاده ‌در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز و ارزشمند شهید رئیسی ولایت‌مداری و اطاعت محض از رهبری بود. وی در هر حوزه کاری اعم از قوه قضاییه، آستان قدس رضوی و دولت، خستگی‌ناپذیر بود و شبانه‌روزی و صادقانه کار می‌کرد.

وی افزود: شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به مردم به ویژه محرومان و رفع محرومیت‌ها داشت. در دولت سیزدهم پروژه‌های عظیم بر زمین مانده مجددا فعال شدند و به نتیجه رسیدند. وی ابر پروژه‌هایی که از دولت‌های قبل مانده بودند را مجددا فعال کرد.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی بسیاری از کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که تعطیل شده بود را به چرخه  تولید برگرداند و در نتیجه هزاران نفر به چرخه کار برگشتند و دعاگوی این رئیس‌جمهور هستند.

وی بیان کرد: رئیس‌جمهور در روز دوم خدمتش به خوزستان آمد و در طول سه سال هشت بار به این استان سفر کرد و گفت اگر لازم باشد برای رفع محرومیت خوزستان ۴۰ بار به خوزستان بیایم هم خواهم آمد.

‌موسوی‌زاده‌ گفت: اجرای پروژه طرح آبرسانی غدیر، افتتاح نیروگاه پالایشگاه آبادان، طرح‌های توسعه‌ای و افزایش اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری به ۵۰ درصد از جمله از پیگیری‌ها و اقدامات شهید رئیسی در خوزستان بوده‌اند.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی به این فکر می‌کرد که به هدف مقام معظم رهبری که همان رسیدن به قله است برسیم و همه تلاشش را در این زمینه انجام داد. هر چند برخی به وی بی‌مهری کردند اما قلب وسیعی داشت و انسان صبوری بود و سعی می‌کرد به حاشیه نرود و در متن باشد. شهید رئیسی و دولت او امید را به مردم بازگرداندند. مردم مطمئن بودند وقتی مسئله‌ای را با ایشان مطرح می‌کنند، پیگیری می‌شود.

وی افزود: شهید رئیسی کسی بود که مقام معظم رهبری کنار وی احساس راحتی بیشتری داشت. هر چند مقام معظم رهبری همه دولت‌ها را حمایت کرده است اما نسبت به شهید رئیسی نظر ویژه‌ای داشت زیرا عملکرد و خدمات صادقانه وی را می‌دید.

موسوی‌زاده ‌گفت: شهید رئیسی در ارتباطات با خارج نیز کارهای خوبی انجام داد و مجبوبیت بسیار خوبی در کشورهای همسایه و کشورهای بزرگ منطقه‌ای و بین‌المللی مانند چین و ژاپن داشت. پیام‌های تاثر این کشورها و برگزاری عزای عمومی نشان‌دهنده این موضوع است. اینکه رئیس جمهور کشوری فوت کند یا شهید شود و در کشورهای دیگر عزای عمومی اعلام شود، بی‌سابقه است. بنابراین شهید رئیسی نه تنها بین مردم ایران محبوبیت داشت بلکه در دنیا مورد قبول واقع شده بود و بسیاری از رؤسای جمهور کشورهای دیگر گفتند برادر عزیز و یار وفاداری از دست دادیم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha