• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403030200995
  • منبع : فدراسیون والیبال

اظهارنظر سرمربی ایتالیا در مورد رویارویی با والیبال ایران

اظهارنظر سرمربی ایتالیا در مورد رویارویی با والیبال ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا، گفت: تیم ایران سرمربی تیم خود را تغییر داده است و باید آماده شرایط غیرمنتظره مقابل این تیم باشیم.

به گزارش ایسنا، ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه(یکم خرداد) آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر بامداد روز شنبه پنجم خرداد در دومین مسابقه خود به مصاف ایتالیا می‌رود.

سرمربی تیم والیبال ایتالیا درباره این رویارویی گفت: ابتدا می‌خواهم‌ به همه طرفداران والیبال ایران سلام کنم. احترام زیادی برای آن‌ها قائلم. برای ایتالیا هفته اول مسابقات و نه‌ تنها هفته اول بلکه این دوره از لیگ ملت‌ها بسیار مهم است. چرا که باید از این مسابقات به بازی‌های المپیک صعود کنیم.

فردیناندو دی جورجی تصریح کرد: برای ایتالیا تمامی بازی‌ها بسیار مهم است. به همین خاطر با بهترین تیم خود حضور پیدا کرده‌ایم چون می‌خواهیم سهمیه حضور در رقابت‌های المپیک را کسب کنیم. می‌دانیم که هفته اول بسیار دشوار است چون در مقابل برزیل، ژاپن، ایران و آلمان بازی خواهیم کرد. اما به خوبی برای این وضعیت آماده شده‌ایم.

او با بیان این‌که تیم ایران سرمربی تیم خود را تغییر داده است و باید آماده شرایط غیرمنتظره باشیم، گفت: در حالت عادی هم ایتالیا همیشه بازی سختی مقابل ایران دارد که این نکته خیلی مهم‌ است. به نظرم ایران تیم خوبی است و بازی‌ها در هفته اول برای ایران هم بسیار مهم است چون مقابل صربستان، ایتالیا، آرژانتین و کوبا بازی خواهد کرد. باز هم می‌گویم احترام زیادی برای تیم ایران قائلم.

جانلوکا گالاسی: مسابقه با ایران همیشه سخت است

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایتالیا نیز درباره شرایط این تیم گفت: در حال حاضر خوب بازی می‌کنیم و شرایط خوبی داریم و در سلامت کامل هستیم. پس آماده هستیم تا رو به جلو حرکت و تلاش کنیم تا سهمیه المپیک به دست آوریم که بسیار مشتاق آن هستیم، بنابر این بهترین والیبال ممکن را ارائه خواهیم داد.

جانلوکا گالاسی تصریح کرد: تیم ایران قطعا تیم قدرتمندی است. چندین بار مقابل ایران بازی کرده‌ایم که همیشه خیلی سخت بوده است اما حالا تمام تمرکزمان بر این است که بازی به بازی پیش برویم و در حال حاضر به بازی فردا مقابل آلمان فکر می‌کنیم و بعد از آن برای دیدار با ایران هم آماده خواهیم شد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد روز پنج‌شنبه(سوم خرداد) در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم صربستان می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha