• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030201052
  • خبرنگار : 50037

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی:

آیت‌الله رئیسی نسبت به مردم متواضع بود

آیت‌الله رئیسی نسبت به مردم متواضع بود

ایسنا/همدان نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت:شهید آیت الله رئیسی نسبت به مردم متواضع بود و کبر و غرور در شخصیت و گفتار و رفتار ایشان به خاطر رئیس جمهور بودن وجود نداشت.

محمد مهدی مفتح در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید ما ویژگی‌های بسیار برجسته و ارزشمند و بالایی در حوزه‌های مختلف داشت که همه این ویژگی‌ها برگرفته از ذات و اصل ایشان بود.

وی با اشاره به برخورد اخلاقی و متین آیت‌الله رئیسی با مردم، افزود: ایشان در خدمتگزاری به مردم ساعات بسیاری را جهادی‌وار کار می‌کرد و برای تصمیم‌گیری صحیح، علمی و کارشناسی شده  به منظور حل مشکلات مردم و کشور، نظر همه متخصصان را در حوزه‌های مختلف می‌شنید و پیگیر بود.

مفتح با اشاره به اینکه هیچ‌گاه ظواهر دنیوی در وی تاثیری نداشت، گفت: ایشان در برابر دشمن رفتاری شجاعانه و در برابر مردم رفتاری متواضعانه داشت، تعامل وی با قوای مختلف همواره تعامل بالایی بود و این تعامل بالا موجب انسجام و وحدت تمامی قوای مختلف کشور شده بود.

مفتح تصریح کرد: خداوند متعال بزرگترین نعمتی را که به رئیس‌جمهور شهیدمان ارزانی کرده بود، نعمت خدمت و رفع حوائج مردم بود و در تمام مواضع اخلاق مداری را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه به مردم برای بیان مشکلاتشان فرصت می‌داد و با آنان صحبت می‌کرد و مسولیت‌پذیر و خستگی ناپذیر بود، ادامه داد: رئیس‌جمهور شهید همیشه کف میدان، مسأله محور و عملیاتی بود و برای حل مشکلات می‌شتافت.

مفتح خاطرنشان کرد: ایشان خدمات ارزنده و برجسته‌ای در طول سه ساله ریاست جمهوری خود انجام دادند، که به طور قطع  بسیاری از این خدمات در آینده اثرات خود را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه چهره مردمی آیت‌الله رئیسی و خدمات ارزنده ایشان همواره در تاریخ ملت ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند، یاد آور شد: خدمتگزاری مضاعف به مردم برای تداوم راه شهید رئیسی باید سرلوحه همه مسئولین نظام و کشور باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha