• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403030201053
  • خبرنگار : 50189

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

آیت الله رئیسی گفتمان امام، نظام و رهبری را تقویت کرد

آیت الله رئیسی گفتمان امام، نظام و رهبری را تقویت کرد

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آیت الله رئیسی گفتمان امام، نظام و رهبری را با تمام توان در خط رهبری نظام تقویت کرد و حرکت‌های انقلابی رئیس جمهور شهید را از سازمان ملل تا سایر مجامع بین المللی دیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز دوم خردادماه در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور درد آشنای مردم و خدمتگزار به مردم و هیئت همراه اظهار کرد: در طول تاریخ جریان حق و باطل همواره با یکدیگر درگیر بوده‌اند و در میدان حق مردانی مجاهد و فداکار و از جان گذشته و با انگیزه بالای الهی پا به میدان گذاشتند و در مقابل آن جبهه باطل همیشه رهبرانی فاسد و ظالم که به حق ابتدایی شهروندی توجه نمی‌کردند، وجود داشتند که بر مردم حکمرانی کردند.

وی ادامه داد: سردمدار جبهه حق، انبیاء الهی هستند و آنها برای رضایت خدا همواره حرکت کردند و مردم را به خدا فراخواندند و هیچ وقت مردم را به خود فرانخواندند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان یادآوری کرد: امام خمینی(ره) انقلابی را هدایت و رهبری کرد و مردم فداکار، شهیدپرور، آزاده و با بصیرت یعنی مردم ایران اسلامی به امام پیوستند و اقیانوسی از اراده‌ها را به وجود آوردند که کمر استکبار جهانی را شکستند.

وی ادامه داد: در مکتب امام و خط امام شخصیت‌هایی رشد و نمو کردند که یکی پس از دیگری تاریخ ساز شدند و امروز در سوگ کسی نشستیم که در گفتمان امام شخصیتی موفق بود و امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و در خط رهبری توانمند و ارزشمندترین نظام  در دنیا است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: آیت الله رئیسی شخصیتی مکتبی، انقلابی و مخلص الهی بود و کار برای خدا و لاغیر یکی از عهدهای رئیس جمهور شهید بود و پای آن ایستاد.

 وی تشییع باشکوه رئیس جمهور را یکی از نمودهای کار فقط برای خدا دانست و در ادامه کار در میدان همراه با اخلاق حسنه را از دیگر صفات آیت الله رئیسی برشمرد و تصریح کرد: فشارهای کاری و روحی به شدت او را آزار می‌داد اما هیچ‌گاه بداخلاقی و خارج شدن از حدود را از او نمی دیدیم.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: رئیس جمهور شهید به ریسک پذیری و توجه به جوان و جوانگرایی به شدت علاقمند بود و معتقد بودند که میدان را برای جوانان باید باز کرد و نگاه به جوانان و جوانگرایی در بدنه دولت آیت الله رئیسی کاملا مشهود است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی خدمت به مردم و در خدمت به مردم بودن و سر از پا نشناختن برای خدمت به مردم را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور شهید دانست و عنوان کرد: روح ایشان فراتر از جسمش بود و خستگی ناپذیر بود و هیچ وقت در ظاهر ایشان کوچکترین ضعف جسمی ندیدیم.

وی با بیان این مطلب که آیت الله رئیسی گفتمان انقلاب را عوض کرد، در ادامه گفت: باید دست به دست و همدل و هم صدا، پای صندوق‌های رای برویم و فرد اصلحی را انتخاب کنیم تا این نهضت خدمت به مردم ادامه یابد به طوری که با قاطعیت در مقابل دنیای کفر بایستد و در مقابل مردم متواضع باشد و بتواند این کشور و خون عزیز شهدا را در این گفتمان انقلاب، نظام و رهبری پیش ببرد.

به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

آیت الله رئیسی گفتمان امام، نظام و رهبری را تقویت کرد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha