• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030201089
  • خبرنگار : 50228

شرط‌بندی در بین برخی بازیکنان فوتبال رواج پیدا کرده است

شرط‌بندی در بین برخی بازیکنان فوتبال رواج پیدا کرده است

یک پیشکسوت فوتبال خوزستان با تاکید بر این که باید با کسانی که سه تیم لیگ برتری خوزستان را به این روز انداختند برخورد شدید شود، گفت: اهالی فوتبال مانده‌اند فوتبال خوزستان به کجا خواهد رفت؟ خدا می‌داند و بس.

صفرعلی جمالپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم‌های خوزستانی باید در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل حریفان خود انتحاری، حساب شده و با منطق بازی کنند زیرا این بازی‌ها برای همه خوزستان سرنوشت ساز و تعیین کننده است. کسب سه امتیاز در هر بازی از تیم‌های خوزستان به بازیکنان تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت این امیدواری را می‌دهد تا آن‌ها در هفته‌های باقی‌مانده با شرایط روحی و روانی مثبتی مسابقات را جهت بقا در لیگ برتر دنبال کنند. این سه تیم خوزستانی دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و باید خود را به آب و آتش زده تا از حقانیت فوتبال سرزمین طلای سیاه دفاع کنند.

او ادامه داد: معتقدم باید فوتبال زیبا از سوی این تیم‌ها ارائه شود تا به هر آنچه استحقاق دارند، دست یابند. اگر فوتبال زیبا ارائه ندهند،حتی اگر استادیوم‌ها از مردم فوتبال دوست لبریز شوند هم نمی‌توانند به امتیازات کامل بازی برسند. در چند هفته اخیر به نظر می‌رسید در این تیم‌ها هر بازیکنی برای خودش بازی می‌کند و تلاشی برای پیروزی تیم‌شان انجام نمی‌دهند و برای چنین فوتبالیست‌هایی که تنها به پول قرارداد فکر می‌کنند، تاسف خواهم خورد. من در این فوتبال هم بازیکن بودم، هم مربی، سرپرست و مدیر باشگاه و سال‌هاست دلالی، دوپینگ و... را دیدم. اخیرا نیز شرط بندی در بین برخی بازیکنان رواج پیدا کرده است و انگار هیچ‌کسی جلودار این‌گونه مسائل نیست. فقط امیدوارم این حواشی ریشه فوتبال را نخشکاند و کار را از همین که هست برای اهالی دل سوخته فوتبال دشوارتر نکند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال خوزستان با تاکید بر این که باید با کسانی که تیم‌های محبوب خوزستان را به این روز انداختند برخورد شدید شود، گفت: اهالی فوتبال مانده‌اند فوتبال خوزستان به کجا خواهد رفت؟ خدا می‌داند و بس! حیف است که برای باسابقه‌ترین تیم‌های خوزستانی اینگونه سرنوشت تلخی رقم بخورد. من خوشحالم که بدون هیچ واهمه‌ای حقایق را بازگو کردم و در آینده‌ام برخی از مشکلات را خواهم گفت. خوشبختانه در اکثر مصاحبه‌هایم دقیقاً آسیب شناسی کردم و گفتم که روند عملکرد باشگاه مطرح استان قابل قبول نیست و در شرایط فعلی ما را به نقطه خطرناکی رسانده است. بنده بسیاری از اشکالات و نواقص را گوشزد کردم و جالب این که برخی تذکراتی که داده بودم به وقوع پیوست. بسیار خوشحالم از این که در آن برهه حساس حقایق و واقعیت‌های موجود را بازگو کردم. 

او بیان کرد: در کل فوتبال باشگاه‌های خوزستان در فصل جاری لیگ برتر دستخوش بی‌نظمی‌های مدیریتی شده و همین موضوع باعث شده روند حرکتی باشگاه استان دچار مشکلاتی شود و وقتی حرف بزنیم و انتقاد کنیم، می‌گویند حالا چه موقع حرف زدن بود؟ همین اظهارنظرتان باعث شد تا روحیه بازیکنان ما پایین آمده و این دلیل نتیجه گرفتن ماست. به نظر شما این بهانه‌ای بیش نیست؟ اهالی فوتبال استان خوزستان دیگر تحت هیچ شرایطی نباید به احدی اجازه فرصت سوزی بدهند، چرا که به اندازه کافی دود این ندانم کاری‌ها به چشم فوتبالی‌های خوزستان رفته است و اگر بخواهیم از این موضوع کوتاه بیاییم، تبعات زیان باری را متوجه فوتبال خوزستان خواهیم کرد. البته مدیران ارشد استان تحت هیچ شرایطی اجازه فرصت سوزی را ندهند و راه جدیدی را برای رهایی از این وضعیت نامطلوب آغاز کنند.

جمالپور عنوان کرد: وقتی مردم را  در کوچه و خیابان می‌بینم و می‌گویند شرم باد بر کسانی که با تصمیمات غلط به نفع مصالح شخصی خود این وضعیت اسفبار را رقم زدند تا این جایگاه فعلی را به دست آوریم، نمی‌دانم چه باید بگویم و تنها تأسف می‌خورم که این افتضاح به بار آمده است. کدام روز یا سالی را سراغ دارید که فوتبال خوزستان در خانه مقابل تیمی از شمال با ۴ گل تحقییر شود. من به شما می‌گویم همین فوتبال خوزستان در ورزشگاه تختی با ۴ گل تیم پرسپولیس را در دهه ۷۰ با همه بزرگانش شکست داد و نیز استقلال تهران را با شکست بدرقه می‌کرد اما حالا مقابل تیم‌های نه چندان قوی شکست می‌خورد؛ وای مصیبت‌ها.

او تاکید کرد: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس تا چه زمانی می‌خواهند فقط با مصاحبه، دلخوش باشند و روزهای طلایی را از دست بدهند؟ چرا چند دقیقه‌ای از وقت طلایی خودشان در صحن مجلس را به وضعیت نابسامان فوتبال خوزستان که باشگاه‌های آن در یک قدمی سقوط قرار دارند، اختصاص نمی‌دهند؟ چرا فریاد نمی‌زنند؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha