• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030201162
  • خبرنگار : 50037

پرچم دولت سیزدهم در رزن بالاست

پرچم دولت سیزدهم در رزن بالاست

ایسنا/همدان فرماندار رزن با بیان اینکه پرچم دولت سیزدهم در شهرستان رزن بالاست، گفت: اگر اعلام می‌کنیم میزان مشارکت مردم شهرستان رزن در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بالاتر از سطح کشور بود برای این است که عملکرد دولت سیزدهم در سطح شهرستان رزن به انصاف واقعی، منطقی و معقول بود.

علی اصغر غفاری آثار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در طی کمتر از سه سال گذشته در شهرستان رزن تحول و انقلاب بزرگی در توسعه و رشد ایجاد شده و این رشد و توسعه شتاب گرفته است، تصریح کرد: در شهرستان رزن برای نخستین بار اعتباراتی که به رزن تعلق گرفت به میزان ۱۰ سال اعتبارات سال‌های گذشته شهرستان رزن بود.

وی با اشاره به خدمات ارزنده انجام شده دولت سیزدهم در طی سه سال گذشته در شهرستان رزن ،گفت: تمام نیازهای واقعی مردم که از ۴۵ سال گذشته در حوزه‌های مختلف در این شهرستان باقی مانده بود در دولت سیزدهم مرتفع شد.

غفاری آثار با اشاره به حوزه سیاسی شهرستان ،اظهار کرد: از نظر سیاسی و تقسیمات کشوری که از سال ۱۳۷۶ تاکنون یکی از مطالبات و نیازهای مردم منطقه بود بحث ضرورت بخش شدن بقراطی با ۴۰ هزار نفر جمعیت و ۵۰ روستای پرجمعیت در این دهستان بود که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی با اشاره به تامین نیازهای امنیتی شهرستان در بحث پاسگاه ها و اداره اطلاعات شهرستان در دولت سیزدهم ،خاطرنشان کرد: شهرستان رزن دارای ۲۷ پروژه نیمه کاره  باقی مانده از حدود  ۴۵ سال بعد از انقلاب بودیم که تمامی این پروژه‌ها بدون استثنا در دولت سیزدهم مشکل اعتبارات آن حل و مرتفع شده و در حال حاضر این پروژه‌ها در حال اجراست.

غفاری آثار یادآور شد: در طی دو سه سال گذشته در دولت سیزدهم در حوزه راه های شهرستان با اعتباری افزون بر  ۴۰ میلیارد تومان نقاط حادثه خیز شهرستان اصلاح شد که این اقدام موجب کاهش ۵۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در شهرستان شده است.

وی همچنین یادآور شد: در شهرستان رزن در دولت سیزدهم مشکل ۴۰۰۰ واحد مسکونی مربوط به تعاونی ها که از حدود ۱۰ و یا ۲۰ سال گذشته باقی مانده بود مرتفع و حل شده و شرایطی ایجاد شد که این واحدها هم اکنون در حال واگذاری است.

فرماندار رزن افزود: در شهرستان رزن تا هفته دولت سال جاری تمام نیازها و تقاضای مردمی در حوزه نهضت ملی مسکن تامین و به آنان زمین لازم واگذار خواهد شد ضمن اینکه نیمی از افراد متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن شهرستان زمین لازم به آنان واگذار شده و در حال ساخت و ساز هستند.

غفاری آثار با بیان اینکه در دولت سیزدهم در شهرستان رزن  در حوزه های مختلف هیچ تقاضای مردمی نبوده که به آن رسیدگی نشده باشد، گفت:در شهرستان رزن دارای ۱۱ واحد راکد و تعطیل بودیم که در مدت کمتر از دو سال با پیگیری لازم و جهادی  از این تعداد واحد راکد تعداد هشت واحد دوباره احیا و به چرخه تولید بازگشتند که با احیای این تعداد از واحدها برای ۲۰۴ نفر از جوانان منطقه اشتغال پایدار ایجاد شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رزن با اشاره به رشد چشمگیر توسعه گلخانه ها در این شهرستان در دولت سیزدهم، یادآور شد: شهرستان رزن قبل از دولت سیزدهم  دارای ۲۱ هکتار گلخانه بود که در دولت سیزدهم ۱۵ هگتار دیگر به میزان سطح گلخانه های شهرستان اضافه شده و ۱۱۷ هکتار دیگر نیز آماده دریافت تسهیلات هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان رزن دارای ۸۴ روستا بوده که در دولت سیزدهم ۷۲ روستای شهرستان با اعتبارات لازم بهسازی و آسفالت شده اند،تصریح کرد: هیچ زمانی به اندازه دو سال گذشته در تمامی حوزه ها در شهرستان رزن تا به این اندازه کار انجام نشده بود.

غفاری آثار با اشاره به حوزه بهداشت و درمان شهرستان رزن نیز گفت: پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن قبل از دولت سیزدهم تنها دارای ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی بود که اختصاص اعتبارات مناسب این پروژه هم اکنون به پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصد رسیده است.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم یک مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان رزن افتتاح شده ،یک مرکز خدمات جامع سلامت کلنگ زنی شده که دارای ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است ضمن اینکه یک مرکز خدمات جامع سلامت نیز به صورت ۱۰۰ درصد آماده افتتاح و بهره برداری است.

غفاری آثار با اشاره به حوزه آب شرب شهرستان، بیان کرد: در حوزه آب شرب شهرستان  شش چاه آب شرب حفر شده که با وارد مدار شدن این تعداد از چاه‌ها تمام مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان رزن مرتفع می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه در دولت سیزدهم تمامی سالن های ورزشی سطح شهرستان تجهیز شدند، افزود: در طی کمتر از سه سال گذشته شش تا هفت زمین چمن مصنوعی در سطح روستاهای این شهرستان برای جوانان احداث شده است.

غفاری آثار از آماده افتتاح و بهره برداری زمین چمن شهر رزن خبر داد و گفت: زمین چمن بزرگ شهر رزن از حدود  ۱۰ سال پیش رها شده بود که در دولت سیزدهم با صرف اعتباری افزون بر شش تا هفت میلیارد تومان این پروژه هم اکنون آماده بهره برداری شده است ضمن اینکه زمین چمن شهر دمق نیز در دست اجراست.

وی اضافه کرد: پروژه استخر بانوان شهرستان رزن از سال ۸۹ به صورت نیمه تکمیل باقی مانده بود که این طرح در دولت سیزدهم با اختصاص اعتبارات لازم از محل اعتبارات سفر هم اکنون فعال شده است.

غفاری آثار تصریح کرد: یکی از خدمات ویژه شهید رئیسی در سطح کلان خدمات صادقانه و خالصانه و  بدون ورود به حاشیه بود.

وی افزود: آیت الله رئیسی دولت را در شرایطی تحویل گرفت که از نظر  اعتبارات و تامین مایحتاج اساسی و مالی و انسانی و بسیاری مشکلات دیگر  وضعیت مناسبی نداشتیم و بدهی های سنگین دولت گذشته نیز مزید بر مشکلات کشور شده بود اما با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و نیز با خدمات صادقانه و بدون منت شبانه روزی شهید رئیسی و تلاش مجموعه هیات وزیران  ایشان و نیز  با تلاش استانداران و در مراتب پایین تر فرمانداران سطح کشور این مشکلات در طی سه سال گذشته مرتفع شد.

غفاری آثار خستگی ناپذیری،تسلط به امور، شجاعت،ولایتمداری ،خدمت صادقانه به مردم،عدم توجه به حواشی و شایعات داخلی و خارجی را از ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی دانست و خاطرنشان کرد: حمله کشور ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی از داخل کشور حاصل همراهی شهید رئیسی با ارکان نظام ، رهبری و قوای سه‌گانه بود که این امر موجب اقتدار هر چه بیشتر کشور ایران اسلامی در جهان شده و ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست.

فرماندار  شهرستان رزن با بیان اینکه به طور قطع راه شهید رئیسی توسط دولتمردان کشور ایران اسلامی ادامه خواهد داشت، یادآور شد: در شهرستان رزن پیگیر بودیم که یکی از واحدهای صنعتی بزرگ این شهرستان در هفته دولت به بهره برداری برسد که در همین رابطه با تلاش مضاعف سعی داریم این پروژه قبل از هفته دولت افتتاح شود تا با این اقدام به مردم بگوییم هیچ خللی در روند خدمات رسانی به مردم وجود ندارد و راه دکتر رئیسی همواره ادامه خواهد داشت و در این راه هیچ کم کاری  پذیرفتنی نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha