• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403030201329
  • خبرنگار : 50405

فرماندار خبر داد

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در مشهد از ساعت۱۲ امشب

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در مشهد از ساعت۱۲ امشب

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد وضعیت محدودیت‌های ترافیکی مسیرهای منتهی به خیابان امام رضا برای برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت را تشریح کرد.

محسن داوری امروز دوم خرداد در نشست خبری اعلام برنامه‌های تشییع پیکر شهدای خدمت که در فرمانداری مشهد برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت خدمتگزاران کشور، اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و ۶ تن از همراهان ایشان فردا سوم خرداد ساعت ۱۴ در خیابان امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای تسهیل حضور زائرین و مجاورین در این مراسم ما تدابیری را اندیشیده‌ایم، افزود: به این منظور از ساعت ۱۲ امشب محدودیت‌های ترافیکی وضع می‌شود و بر این اساس تمام کوچه‌ها در خیابان‌های امام‌ خمینی، آخوند خراسانی و کوشش به خیابان امام رضا مسدود می‌شود.

فرماندار مشهد بیان کرد: در روز مراسم علاوه بر اینکه اتوبوسرانی مردم را از تمام نقاط شهر به مراسم می‌رساند، اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و ون‌هایی نیز در خیابان‌های امام خمینی، آخوند خراسانی و کوشش، میدان شهدا و پنجراه مستقر اند تا مردم را به خیابان امام رضا برسانند.

داوری با تاکید بر اینکه از تمام مردم خواهش داریم با خودروی شخصی به سمت مراسم نیایند، عنوان کرد: در عین حال پارکینگ‌هایی در اطراف خیابان‌های امام خمینی، مصلی، میدان فردوسی، فدائیان اسلام و جمهوری تهیه شده تا کسانی که با خودرو قصد حضور دارند، در این پارکینگ‌ها خودروی خود را پارک کنند. البته ما باز هم از همه مردم خواهش داریم به هیچ عنوان با ماشین شخصی حضور نیابند، زیرا خصوصا در بزرگراه کلانتری ترافیک شدید ایجاد خواهد شد، اما اگر هم می‌خواهند با خودروی شخصی عزیمت کنند، مسیر خود را طوری تنظیم کنند که از بزرگراه کلانتری و خیابان‌های تحت محدودیت عبور نکنند.

وی با بیان اینکه مسیرهای بی‌آرتی در خیابان امام رضا پاکسازی شده تا هیچ مانعی در این خیابان نباشد، اضافه کرد: همچنین فردا از هنگامی که به برگزاری مراسم نزدیک می‌شویم، متروی خط یک در ایستگاه بسیج و متروی خط دو در ایستگاه شریعتی توقف نخواهد داشت. این وضعیت تا پس از پایان مراسم برقرار است و پس از اتمام مراسم هم مردم برای استفاده از مترو باید به ایستگاه‌های امام خمینی یا ۱۷ شهریور مراجعه کنند، زیرا مسافرگیری در ایستگاه بسیج انجام نمی‌شود.

فرماندار مشهد با بیان اینکه موکب‌هایی در اطراف خیابان امام رضا برای پذیرایی از مردم برپا می‌شود، اظهار کرد: این موکب‌ها در فاصله ۳۰۰ تا ۵۰۰ متری خیایان امام رضا مستقر هستند و در داخل خیابان امام رضا هیچ موکبی قرار ندارد.

داوری با بیان اینکه در حرم مطهر نیز مراسمی در صحن پیامبر اعظم برگزار و سپس پیکر رئیس‌جمهور به خاک سپرده می‌شود، گفت: برای فردا از سمت هواشناسی هشدار خاصی صادر نشده است. تمام تلاش ما برگزاری پرشور این مراسم و ایجاد تسهیلات لازم برای مردم است. پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۳ میلیون نفر در این مراسم حاضر شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha