• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403030201333
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

اخبار پلیس

کشف انواع مواد مخدر در مراغه/ توقیف ۵ دستگاه خودرو شوتی در مرند

کشف انواع مواد مخدر در مراغه/ توقیف ۵ دستگاه خودرو شوتی در مرند

ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین انتظامی مراغه از کشف یک کیلو و ۴۱۰گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ مستجاب فتحی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر ماموران کلانتری۱۲ این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان، موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری۱۲ در یک عملیات غافلگیرانه با تعقیب و مراقبت و انجام یکسری اقدامات فنی پلیسی با هماهنگی قضایی ۲ نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر نو پدید را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و در هنگام معامله و فروش مواد آن‌ها را دستگیر و مقدار یک کیلو و ۴۱۰گرم انواع مواد مخدر به همراه چندین قلم اقلام ممنوعه و همچنین آلات و ادوات مصرف و توزیع مواد کشف شد.

سرهنگ مستجاب فتحی افزود: متهمین دستگیر شده نیز پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان مراغه در پایان با تاکید براینکه اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر است، گفت: اقدامات مقابله‌ای و ایجابی بطور همزمان در دستور کار پلیس بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان‌ها هستیم.

دستگیری سارق با ۴ فقره سرقت در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری سارق و کشف ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم و کابل برق در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله قاطع با سارقان و در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری۱۱ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران شهرستان با انجام بررسی‌های فنی، سارق را شناسایی که پس از هماهنگی قضائی در عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ حسن رفیعی خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی به ارتکاب ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم و کابل برق اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ در جریان گذارند.

دستگیری سارقان کش روزن زرگری ها در مراغه 

جانشین انتظامی مراغه از دستگیری۲ سارق کش روزن زرگری های مراغه وعجب شیر به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مستجاب فتحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت بصورت کش روزنی از یکی از زرگری‌های شهرستان مراغه موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات علمی و فنی، موفق شدند ۲ سارق که یک نفر آقا به‌همراه خواهرش از استان‌های همجوار بوده و در شهرستان‌های همجوار نیز به همین روش کش رو زنی اقدام به سرقت از زرگری‌ها می‌نمودند، را شناسایی و دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به کش روی از یک زرگری در مراغه و یک زرگری در شهرستان عجب شیر اعتراف کردند.

سرهنگ فتحی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه کش روی بیش از پنج میلیارد ریال بر آورد شده است تصریح کرد: سارقان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در خصوص نصب دوربین‌های مداربسته و دیگر عوامل بازدارنده برای پیشگیری از سرقت، تاکیدکرد و گفت: شهروندان در صورت دیدن موارد مشکوک سریعا مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

توقیف ۵ دستگاه خودرو شوتی در مرند

فرمانده انتظامی مرند از توقیف تعداد ۵ دستگاه خودرو در اجرای طرح توقیف خودروهای شوتی خبر داد.

سرهنگ علی اسدیان در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان مرند در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران با اجرای این طرح، تعداد ۵ دستگاه انواع خودروی سواری شوتی آلوده کننده صوتی، مزاحمین نوامیس مردم، قاچاق کالا و تغییر وضعیت خودرو را شناسایی و به منظور برخورد قانونی آنها را توقیف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی تصریح کرد: پلیس برابر قانون و به منظور نظم بخشی و جلو گیری از هرگونه هنجار شکنی، بی‌نظمی، مقابله با قاچاق کالا، طرح بر خورد با خودروهای شوتی و دارای تغییر وضعیت و نقص فنی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده لازم است شهروندان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha