• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403030201381
  • خبرنگار : 50616

ورزشکارملی پوش مازندرانی مدال‌های ورزشی خود را به رئیس جمهور شهید تقدیم کرد

ورزشکارملی پوش مازندرانی مدال‌های ورزشی خود را به رئیس جمهور شهید تقدیم کرد

ایسنا/مازندران ملی پوش ژیمناستیک مازندرانی و دارنده نشان طلای مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان، نشان‌های ارزشمند ورزشی خود را تقدیم رییس جمهور شهید کرد.

به گزارش ایسنا، «ابوالفضل نیکخو» ورزشکار اخلاق مدار ساروی امروز، ۲ خرداد در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهانش که با حضور جامعه ورزش استان در مسجد رسول‌الله ساری برگزار شد، مدال آسیایی خود را به رئیس جمهور شهید اهداء کرد.

« ابوافضل نیکخو»، عضو تیم ملی ژیمناستیک ایران در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جوانان آسیا که درهفته جاری در ازبکستان برگزار شد، با کسب یک مدال طلا و دو برنز خوش درخشید.

ابوالفضل نیکخو در خصوص اهدای مدالش به شهید آیت‌الله رئیسی گفت: در جریان مسابقات در کشور ازبکستان بودیم که خبر شهادت آیت الله رییسی و همرهان شان را شنیدیم، خبر ناراحت کننده و شوک‌آوری بود. شهادت رئیس جمهور کشورمان را تسلیت می‌گویم که به عنوان یک ورزشکار وظیفه‌ و حداقل کاری بود که می‌توانستم انجام بدهم.

ورزشکارملی پوش مازندرانی مدال‌های ورزشی خود را به رئیس جمهور شهید تقدیم کرد

ملی پوش مازندرانی ژیمناستیک جوانان ایران در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و ادامه داد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا واقعا بالا بود و خوشبختانه توانستیم ۷ فینالیست داشته باشیم و سایر ملی پوشان هم با بدشانسی موفق به کسب مدال نشدند.

نیکخو اضافه کرد، خدا را شکر می‌کنم که موفق به کسب ۳ مدال شدم و این مدال‌ها نتیجه تلاش مربیان استانی‌ام و همینطور مربیان تیم ملی و به خصوص آقای طاهرخانی بود و امیدوارم زحمات آنها را جبران کرده باشیم.

وی یادآور شد، پیش از مسابقات اردوهای بسیار خوبی را برگزار کردیم و نتیجه این اردوها را در ازبکستان دیدیم. مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را انجام دادند تا بهترین شرایط را برای ما مهیا کنند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha