• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۱:۲۱
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1403030301394
  • منبع : فضای مجازی

خون شهید رئیسی رسانه او شد

خون شهید رئیسی رسانه او شد

«خون مطهر شهید رسانه شد؛ مهم‌ترین رسانه اسلام، خون شهید بوده است. خون سیدالشهدا اسلام را احیا کرد. خون شهید رئیسی هم رسانه او شد و ان‌شاءالله مزد اخلاص او این خواهد شد که از این پس و به برکت شهادتش، زنده‌تر از قبل می‌شود.»

به گزارش ایسنا، احسان صالحی، سرپرست مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران نوشت:

«رمز و راز بدرقه چند میلیونی تهران، روز قبلش عشق لبریز تبریز و قیام قم و امروز غوغایی که در بیرجند و مشهد به‌پا خواهد شد، چیست؟ چه شد از آن همه تخریب و تهمت که علیه سیدابراهیم رئیسی کاشتند، این‌همه محبت در دل مردم رویید؟

مگر در این ۳ سال، از یمین و یسار بسیج نشدند برای آنکه آنچه از اهانت و هتک حرمت بود به او وصله کنند؟ مگر این نبود که شب و روزشان نمی‌گذشت با مسخره کردن رئیسی؟ مگر اتاق‌های عملیات روانی برای تک‌دوره‌ای کردن او فعال نشده بود؟ مگر ننشستند دور هم و طراحی کردند که نقطه قوت رئیسی مبارزه با فساد است، باید نقطه قوتش را به نقطه ضعفش تبدیل کنیم؟ پس این آتش محبت از کجا در دل‌های مردم زبانه کشید؟ چه شد که از چشم مردم نیفتاد بلکه در قلبشان هم ماندگار شد؟ چه شد که تک‌دوره‌ای نشد و رئیس‌‎جمهور شهید و ابدی ایران شد؟

چه شد که پاهای بی‌رمق پیرمرد قدخمیده در تشییع‌اش، یک تنه همه رشته‌های پیچیده تخریب او را پنبه کرد؟ اینها همه معجزه اخلاص بود؛ معجزه اخلاص مردی که نفس‌اش را مهار کرده بود و بر نفس‌اش مسلط بود. مردی که هر چه در مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها اوج گرفت، نفس‌اش را بیشتر سرکوب کرد. در هر کدام از جایگاه‌های مدیریتی‌اش در ۸ سال اخیر از آستان قدس رضوی تا قوه قضائیه و ریاست جمهوری قرار گرفت، فرهنگ سازمانی آن مجموعه‌ها را کاملاً به نفع مردم متحول کرد. هر چه محبوب‌تر شد، متواضع‌تر شد.

اخلاصش او را قوی و آماده کارهای بزرگ کرده بود. فقدان رئیس‌جمهور شهید، متحیرمان کرده است. از فهم حکمت حادثه درمانده‌ایم، اما دو نشانه که شاید از جمله حکمت‌های حادثه باشد، مقابل چشم همه ماست؛ یکی اینکه خدا را شاکر باشیم که در دوره‌ای از زمان و قطعه‌ای از مکان زندگی و تنفس می‌کنیم که توفیق درک اسطوره‌های بی‌بدیل تاریخ شیعه یعنی خمینی و خامنه‌ای عزیز و شاگردان آنها همچون شهید سلیمانی و شهید رئیسی را یافته‌ایم.

در دنیای پر از ظلم و نیرنگی که سران فاسدش با وقاحت و بی‌شرمی تمام، دست در دست هم هزاران هزار کودک بی‌گناه را در غزه قتل‌عام می‌کنند، شاگردان صالح مکتب خمینی کبیر در قله‌های مدیریتی، الگویی از پاکی و خدمتگزاری می‌دهند و حجت را بر همه تمام می‌کنند.

حکمت دیگر حادثه هم می‌تواند تلألو معجزه اخلاص باشد؛ اخلاص را خدا هم در این دنیا جزا می‌دهد هم در سرای باقی. اخلاص شهید رئیسی حجت دیگری شد که عزت، دست خدا است.

خون مطهر شهید رسانه شد؛ مهم‌ترین رسانه اسلام، خون شهید بوده است. خون سیدالشهدا اسلام را احیا کرد. خون شهید رئیسی هم رسانه او شد و ان‌شاءالله مزد اخلاص او این خواهد شد که از این پس و به برکت شهادتش، زنده‌تر از قبل می‌شود تا خدمات و برکاتش برای اسلام و ایران کمتر در حجاب کینه‌ها و حسادت‌ها مکتوم بماند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha