• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403030301427
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار تیران و کرون:

صفای باطن و اخلاص آیت الله رئیسی همدلی رقم می‌زد

صفای باطن و اخلاص آیت الله رئیسی همدلی رقم می‌زد

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: صفای باطن و اخلاص آیت الله رئیسی همدلی رقم می‌زد و موجب دلگرمی مردم می‌شد.

علی محمدی کیا در گفت‌وگو با ایسنا به ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید آیت الله رئیسی اشاره و اظهار کرد: صفای باطن و اخلاص عمل این شخصیت مبارز و دلسوز منتج به همگرایی، همدلی و دوستی‌ها در کشور شده بود و همکاری‌های مشترک و تعاملات بین قوا روند رو به رشدی داشت.

وی افزود: این تعامل و همکاری‌ها منجر به خدمت به مردم و رفع دغدغه‌ها و نیازهای جامعه شده و مردم از منفعت آن بهره‌مند شدند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به روحیه خستگی‌ناپذیر و جهادی رئیس جمهور فقید کشورمان، تصریح کرد: همین رفتار مدیریتی او باعث شده بود تا به یک الگوی مدیریتی تبدیل و همگان و دیگر مسئولان نیز همسو با او فعالیت کنند.

محمدی کیا ادامه داد: ایشان مشقت و سختی‌ سفرهای استانی را برای بررسی میدانی وضعیت کشور تحمل می‌کرده و دستاوردهای این اقدام برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و توسعه کشور مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی بر سر عهد و پیمان خود با مردم و حضرت حق همواره پایدار پیش رفت.

به اعتقاد فرماندار تیران و کرون، همین رفتارهای صادقانه، خالصانه و مردمی او باعث شد تا بهترین‌ها در زندگی او یعنی شهادت رقم بخورد.

محمدی‌کیا خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده و ماندگار رئیس جمهور شهید کشورمان در اذهان عمومی پایدار خواهد ماند و روزگار نسبت به تلاش‌های مجاهدانه او قضاوت کرده و مردم نیز از آن یاد می‌کنند.

وی یادآورشد: مسئولان دولت در همه رده‌ها عزم خود را در خدمت به مردم به کار گرفته و همچون گذشته مسیر خدمت رسانی را انجام می‌دهند و با همکاری مردمی انتخابات ۸ تیرماه را برگزار می‌کنند.

فرماندار تیران و کرون به شهادت همراهان رئیس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: هر کدام از این افراد شخصیتی مجاهد، متعهد و توانمندی بودند که مردم از آنان به خوبی یادکرده و یاد آنان در ذهن عموم خواهد ماند.

محمدی کیا با اشاره به اینکه روند مدیریت کشور در آرامش کامل پیش خواهد رفت، تصریح کرد:‌ وجود آرامش‌بخش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور بود و نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی روبرو بوده‌، اما از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. 

به گفته وی همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha