• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403030301560
  • خبرنگار : 71475

حزب‌الله: شهید رئیسی شخصیتی انقلابی و حامی مقاومت بود

حزب‌الله: شهید رئیسی شخصیتی انقلابی و حامی مقاومت بود

یکی از مسئولان حزب الله لبنان شهید «سید ابراهیم رئیسی» را شخصیتی مردمی، انقلابی و حامی مقاومت اسلامی توصیف کرد که توانست با همه کشورهای منطقه روابط دوستانه برقرار کند.

به گزارش ایسنا، «حسین رحال» مسئول واحد فضای مجازی حزب‌الله عصر چهارشنبه با اشاره به تشییع باشکوه شهدای خدمت در شهرهای مختلف ایران اظهار داشت: ما در برابر تشییع مردمی باشکوه ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهان او قرار دادیم که به ندرت این امر در تشییع رئیس کشوری رخ می‌دهد.

وی گفت ملت ایران امروز با سوز دل میزبان پیکر آقای رئیسی و همراهان او هستند و این بیانگر وفاداری ملت به شخصیتی است که او را دوست داشتند و طبق توصیف رهبر انقلاب خادم آن‌ها بود.

رحال اظهار داشت: من سفر آقای رئیسی به لبنان در سال ۲۰۱۸ را به یاد دارم و در آن زمان ایشان تولیت آستان رضوی بودند و ما عشق و محبت ایشان به رزمندگان مقاومت اسلامی را مشاهده کردیم.

وی تاکید کرد: من از جمهوری اسلامی و شهید رئیسی به خاطر حمایت از مقاومت اسلامی در برابر دشمن صهیونیستی تحت حمایت غرب و آمریکا قدردانی می‌کنم. ما به لطف خدماتی که جمهوری اسلامی ایران به لبنان ارائه کرده احساس امنیت و قدرت می‌کنیم و معتقدیم رمز موفقیت جمهوری اسلامی حاکمیت مردمی و اسلامی است که منجر شده مشروعیت دینی و مردمی داشته باشد.

رحال رئیسی را شخصیتی انقلابی و بین‌المللی و دارای هویتی مشخص توصیف کرد که همه ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی ایران در عملکرد ایشان دیده می‌شد.

وی گفت ایران همچنان ملت‌های منطقه را حمایت می‌کند و رهبران کشورهای خلیج فارس که از سوی آمریکا تحریک می‌شدند دریافتند که جمهوری اسلامی عامل ثبات در تمام منطقه است.

مسئول حزب‌الله در پایان تصریح کرد: شهید رئیسی توانست با همه کشورهای منطقه روابط دوستانه برقرار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha