• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403030301669
  • خبرنگار : 50006

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

شهید آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری جهادی، خادم و پرتلاش بود

شهید آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری جهادی، خادم و پرتلاش بود

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، شهید آیت الله ابراهیم رئیسی را رئیس جمهور جهادی، خادم و پرتلاش عنوان کرد و گفت: این شخصیت بزرگ در طول خدمت ریاست جمهوری خود خدمات ارزشمندی در کشور انجام دادند. 

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم محفل شهدای خدمت و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در روستای قشلاق شاهوردی شهرستان اهر برگزار شد، ضمن تسلیت ضایعه دردناک شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان در سانحه هوایی گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر پربرکت خود مقامات و شخصیت های بزرگی از جمله شهیدان رجایی، باهنر، آیت الله بهشتی و غیره را تقدیم انقلاب و نظام کرده است و شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی، خادم و تلاشگر و همراهان ایشان نیز از این جمله است.

به گزارش ایسنا، وی حضور گسترده مردم تبریز و سایر استان های کشور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت را نشان از دوستی عمیق مردم با انقلاب و رهبری ذکر کرد و افزود: مردم تبریز با حضور پرشور و گسترده در تشییع پیکر شهدای خدمت نشان دادند که همچنان پای انقلاب و رهبری بوده و ادامه دهنده راه شهدا هستند. 

وی مکتب ایران اسلامی را برگرفته از مکتب قرآن، اهل بیت(ع) و مکتب حضرت امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: مکتب عاشورایی و اربعین حضرت امام حسین(ع) با گذشت قرن‌ها هنوز در دل مسلمانان زنده و جاری است، همچنان که در عاشورا و اربعین حسینی شاهد حضور میلیونی زائران و دلدادگان آن حضرت در حرم مطهر هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به ویژگی‌های مهم خادمین و دوستداران حضرت امام زمان (عج) در عصر حاضر نیز اشاره کرد و افزود: از مهم‌ترین ویژگی‌های این افراد را خدا دوستی و اطاعت محض از فرامین الهی و پیامبر و هم چنین متواضع و فروتن بودن نسبت به مؤمنان، جهاد در راه خدا و ایستادگی در مقابل کفار با تأسی از مکتب عاشورایی هستند. 

وی در ادامه به بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر با ایثار و فداکاری توانستند با دست خالی و اراده فولادین و با تکیه بر فرامین الهی و رهبری در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی و پیروز شوند و به جهانیان ثابت کنند که ایران اسلامی قدرتمندتر از همیشه برای رسیدن به اهداف والای انقلاب و شهدا حرکت می‌کند. 

وی هم چنین به توطئه‌ها و جنایات دشمنان در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب و مردم ایران با همه توان برای حذف این انقلاب و دین الهی در تلاش هستند، ولی باید دشمنان بدانند ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه پای آرمان‌های والای شهدا ایستاده و جواب کوبنده ای به جنایات و توطئه های آنان خواهد داد. 

نجفقلی زاده سرایی هم چنین با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین گفت: دشمنان آمده اند تا دین اسلام و شیعه را حذف کنند و باید مسلمانان جهان هوشیار باشند.

وی در ادامه از حضور گسترده و باشکوه مردم تبریز در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی_ رئیس جمهور، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان تقدیر و این حماسه حضور را پاسخی محکم به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد که دشمنان بدانند مردم ایران از نظام، انقلاب و شهدا قهر نیستند و با گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان رابطه مردم با حکمرانی و رهبری مستحکم تر و عمیق‌تر از همیشه است.

شهید آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری جهادی، خادم و پرتلاش بود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha